anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd przetwarzania przy generowaniu etykiety InPost

Shopping4Home
#7 Wielbiciel#

Na zakończenie generowania etykiety InPost, z poziomu "nadaj przesyłkę", po wyborze opcji "bez podjazdu kuriera" wyskakuje mi błąd przetwarzania "Błąd przetwarzania: Nie można zamówić podjazdu dla wybranej paczki"

Sprawdziłam dane dostępowe do API ShipX, w zakładce Umowy własne - są prawidłowe

Próbowałam korzystać z innej przeglądarki i zakładek w trybie incognito - nic to nie daje

Problem pojawił się w środę 30.03.2022. Wcześniej było wszystko w porządku.

Proszę o pomoc. 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Shopping4Home Czy do nadawania przesyłki korzystasz z Wysyłam z Allegro? Jeśli tak, to poproszę numer zamówienia, którego dotyczy ta przesyłka oraz zrzut lub zdjęcie ekranu z tym komunikatem. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Shopping4Home
#7 Wielbiciel#

Tak. Korzystam z Wysyłam z Allegro. Nr zamówienia 499d5051-b25a-11ec-8d9c-c5853f089608.

Zrzut ekranu 2022-04-02 122733.jpg

 

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Shopping4Home Dziękuję, to niestety błąd po naszej stronie, za który bardzo Cię przepraszam. Zgodnie z informacją, którą widzisz na ekranie, nasz zespół pracuje już nad jego rozwiązaniem. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów