Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na zakończenie generowania etykiety InPost, z poziomu "nadaj przesyłkę", po wyborze opcji "bez podjazdu kuriera" wyskakuje mi błąd przetwarzania "Błąd przetwarzania: Nie można zamówić podjazdu dla wybranej paczki"
Sprawdziłam dane dostępowe do API ShipX, w zakładce Umowy własne - są prawidłowe
Próbowałam korzystać z innej przeglądarki i zakładek w trybie incognito - nic to nie daje
Problem pojawił się w środę 30.03.2022. Wcześniej było wszystko w porządku.
Proszę o pomoc.
@Shopping4Home Czy do nadawania przesyłki korzystasz z Wysyłam z Allegro? Jeśli tak, to poproszę numer zamówienia, którego dotyczy ta przesyłka oraz zrzut lub zdjęcie ekranu z tym komunikatem.
Tak. Korzystam z Wysyłam z Allegro. Nr zamówienia 499d5051-b25a-11ec-8d9c-c5853f089608.
@Shopping4Home Dziękuję, to niestety błąd po naszej stronie, za który bardzo Cię przepraszam. Zgodnie z informacją, którą widzisz na ekranie, nasz zespół pracuje już nad jego rozwiązaniem.