Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć
chciałam zapytać czy mieliście podobną sytuację. W okresie 12-14.01. występował u mnie błąd w narzędziu do wysyłek przy firmie Inpost. Był to okres kiedy wgrywano nowy widok do wysyłek. Błąd polegał na tym, że nagle pojawiał się komunikat, że nie mam dodanej umowy własnej, pomimo tego że od samego początku ta umowa tam była (z cennikiem Allegro), na co dowodem sa setki przesyłek zrealizowanych wcześniej. Zgłosiłam temat na czacie do Allegro. Konsultant dalej przekazał błąd do działu technicznego, wskazywałam juz w tym moemncie że obawiam się dodatkowych opłat. Zapewniono mnie, że nic takiegi się nie wydarzy i do czasu usuniecia błędu mam korzystać ze starego widoku. Po czym ..otrzymałam 2 maile ze nieprawidłowo nadaję przesyłki, więc ponownie zgłosiłam to na czacie. Otrzymałam info, że z moja umową jest wszystko w porządku, a błąd samoistnie zniknął bo nowy widok został poprawiony. Na moje obawy ww.nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. I oczywiście ta daaam...fv od Inpost ukazała, że dokładnie przez te 3 dni wszystkie przesyłki mam płatne (były SMART)!! Jest to ogromna kwota!! Allegro wypięło się na mnie tłumacząc, ze nieprawidłowo nadawałam przesyłki, kompletnie ignorując moje działania w celu zapobieżenia tej sytuacji. Czy ktoś miał podobną sytuację? Może macie jakieś podpowiedzi, bo sprawy nie zostawię. Jeśli będzie konieczność jestem gotowa nawet na proces sądowy i chcę przekazać sprawę do mediów, ponieważ jest to nie pierwsza sytuacja, kiedy przez działanie konsultantów jestem narażona na dodatkowe ogromne koszty.
Allegro wypięło się na mnie tłumacząc, ze nieprawidłowo nadawałam przesyłki, kompletnie ignorując moje działania w celu zapobieżenia tej sytuacji.
@GoodVibes_handel W korespondencji nr 20789663 widzę informację, że kontaktowaliśmy się z InPost w Twojej sprawie i otrzymaliśmy potwierdzenie, że masz aktywną umowę z InPost i poprawnie jest zaznaczony checkbox “Używaj oferty dla sprzedawców Allegro”.
W sprawie reklamacji konieczny był bezpośredni kontakt z InPost. Podaliśmy Ci adres opiekuna po stronie przewoźnika. Przekazaliśmy Ci wszystkie informacje, które otrzymaliśmy od InPost, dlatego ponownie zalecam kontakt ze wsparciem handlowym w InPost.
To jest błąd Allegro nie Inpost, na co są dowody w moich rozmowach z czatów. Dla Waszej wiadomości opiekunowie nie rozpatrują takich spraw więc nie odsyłajcie nas do nich bo nic nam nie pomogą. A w tej konkretnej sytuacji jest to tylko i wyłącznie błąd Allegro. Niestety ale jak się robi tak dużą zmianę jak wgranie nowych opcji wysyłek, trzeba się dobrze przygotować, a nie doprowadzać do takiej sytuacji, ze umowa "sama odpina się" od konta. Ja na pewno przy niej nie grzebałam. Inpost odpowiada po prostu-było nadane na taryfie Standard i koniec. Nic ich dalej nie interesuje. Mocno Allegro zawaliło to niech teraz mi pomoże, bo ja nie mam środków żeby zapłacić ogromną fv za przesyłki które powinny byc darmowe w ramach SMART a Wasz błąd spowodował naliczenie opłat.