anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

błędnie wygenerowana etykieta

MixTom
#7 Wielbiciel#

allegro wygenerowało bledną etykietę nadawczą .Kupujący by odebrać paczkę musiałby jechać 700km (paczkomat nadawczy i odbiorczy jest ten sam)

Proszę o wygenerowanie nowej etykiety dla oferty:

436a2d30-26a3-11ed-9701-33e9792bb288
oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

mdrogeria
#21 Demiurg#

@MixTom allegro ? 🤣 to Ty się walnąłeś .

oznacz moderatorów

MixTom
#7 Wielbiciel#

być może, tylko niby jak skoro proces tworzenia etykiety odbył się w menadżerze to tam się nic nie wpisuje czy wypełnia proces jest w pełni automatyczny. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@MixTom jeśli nie weryfikujesz poprawności danych adresowych z karty zakupu z danymi w MP to pretensje możesz mieć tylko do samego siebie .

oznacz moderatorów

MixTom
#7 Wielbiciel#

Jeśli bym nie weryfikował poprawności danych adresowych tak jak piszesz to wysłałbym przesyłkę z błędną etykietą, skoro nie wysłałem to chyba jednak weryfikuje.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@MixTom wskaż proszę miejsce , gdzie napisałeś ,że nie wysłałeś przesyłki , bardzo różnie można odebrać Twój pierwszy wpis .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MixTom widzę, że pisałeś już do nas w tej sprawie, została przekierowana do konsultacji z działem technicznym. Gdy otrzymam odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MixTom otrzymałam odpowiedź od działu technicznego.
Bardzo proszę o przesłanie zrzutów ekranu na którym będzie widoczne całe okno przeglądarki wraz z paskiem adresowym oraz data i godzina, na którym widać będzie to zamówienie w zakładce "Zamówienia" oraz zrzut ekranu z Managera przesyłek gdzie będą widoczne dane na temat tego zamówienia. Ponieważ na zdjęciu będą widoczne dane osobowe, poproszę o przesłanie tych zrzutów na adres spolecznosc@allegro.pl przekażę je bezpośrednio do działu technicznego. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

MixTom
#7 Wielbiciel#

Wysłane

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MixTom dziękuję, przekazuję zrzutu do działu technicznego i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MixTom aby zweryfikować na czym polega problem dział techniczny potrzebuje jeszcze kilku informacji. Poproszę Cię jeszcze o prezsłanie zrzutu ekranu na którym będzie widoczne całe okno przeglądarki wraz z paskiem adresowym oraz data i godzina widocznymi adresami jakie masz podane w zakładce książka adresowa - Wysyłam z Allegro, znajdziesz ją tutaj

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

MixTom
#7 Wielbiciel#

Sprawa chyba nie aktualna, kupująca anulowała zakup.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MixTom przykro mi, jeśli chcesz żebyśmy na przyszłość sprawdzili co tam poszło nie tak to podeślij proszę zrzut z książki adresowej, sprawdzimy dlaczego taki adres został zaciągnięty. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów