Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
allegro wygenerowało bledną etykietę nadawczą .Kupujący by odebrać paczkę musiałby jechać 700km (paczkomat nadawczy i odbiorczy jest ten sam)
Proszę o wygenerowanie nowej etykiety dla oferty:
@MixTom allegro ? 🤣 to Ty się walnąłeś .
być może, tylko niby jak skoro proces tworzenia etykiety odbył się w menadżerze to tam się nic nie wpisuje czy wypełnia proces jest w pełni automatyczny.
@MixTom jeśli nie weryfikujesz poprawności danych adresowych z karty zakupu z danymi w MP to pretensje możesz mieć tylko do samego siebie .
Jeśli bym nie weryfikował poprawności danych adresowych tak jak piszesz to wysłałbym przesyłkę z błędną etykietą, skoro nie wysłałem to chyba jednak weryfikuje.
@MixTom wskaż proszę miejsce , gdzie napisałeś ,że nie wysłałeś przesyłki , bardzo różnie można odebrać Twój pierwszy wpis .
@MixTom widzę, że pisałeś już do nas w tej sprawie, została przekierowana do konsultacji z działem technicznym. Gdy otrzymam odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacjami.
@MixTom otrzymałam odpowiedź od działu technicznego.
Bardzo proszę o przesłanie zrzutów ekranu na którym będzie widoczne całe okno przeglądarki wraz z paskiem adresowym oraz data i godzina, na którym widać będzie to zamówienie w zakładce "Zamówienia" oraz zrzut ekranu z Managera przesyłek gdzie będą widoczne dane na temat tego zamówienia. Ponieważ na zdjęciu będą widoczne dane osobowe, poproszę o przesłanie tych zrzutów na adres spolecznosc@allegro.pl przekażę je bezpośrednio do działu technicznego.
Wysłane
@MixTom dziękuję, przekazuję zrzutu do działu technicznego i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!
@MixTom aby zweryfikować na czym polega problem dział techniczny potrzebuje jeszcze kilku informacji. Poproszę Cię jeszcze o prezsłanie zrzutu ekranu na którym będzie widoczne całe okno przeglądarki wraz z paskiem adresowym oraz data i godzina widocznymi adresami jakie masz podane w zakładce książka adresowa - Wysyłam z Allegro, znajdziesz ją tutaj.
Sprawa chyba nie aktualna, kupująca anulowała zakup.
@MixTom przykro mi, jeśli chcesz żebyśmy na przyszłość sprawdzili co tam poszło nie tak to podeślij proszę zrzut z książki adresowej, sprawdzimy dlaczego taki adres został zaciągnięty.