anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędny sposób nadania Inpost Smart

MAMY ROZWIĄZANIE!
Davex_Shop
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Witam, potrzebuję pomocy.

 

Pierwszy raz korzystałem z wysyłek inpost smart

W managerze przesyłek zaznaczyłem zły sposób nadania dla 6 paczek, wybrałem paczkomat, zamiast przesyłkę odbierze kurier Inpost.

Po kontakcie z infolinią Inpostu kazano zwrócić mi się do was, czy jest możliwość wygenerowania jeszcze raz poprawnych etykiet bez ponoszenia kosztów

 

Z góry dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Davex_Shop Cześć 🙂 Przykro mi, ale darmową etykietę dla przesyłek w ramach Smart można wygenerować tylko raz

oznacz moderatorów
Davex_Shop
#7 Wielbiciel#

Ok dziękuję bardzo za odpowiedź 🙂 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Davex_Shop zawieź do najbliższego paczkomaty lub paczkopunktu.

oznacz moderatorów