anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak metod dostawy z przedrostkiem Allegro

92pati92
#8 Zapaleniec#
Chciałabym poprawnie zdefiniować mój cennik dostaw jednak nie mam udostępnionych takich metod dostawy .....
dlaczego nie mogę wybrać metody Allegro Pocztex Kurier 48, Allegro Kurier DPD, Allegro Przesyłka polecona itd 
w moim cenniku są tylko pocztex kurier 48, kurier DPD, przesyłka polecona.... (nie ma przedrostka ALLEGRO)
czy to oznacza, że ja ktoś nie ma konta firmowego to nie może sprzedawać poprzez smart? 
 
Najlepsze w tym wszystkim jest to, że przez kilka miesięcy smart funkcjonował na 1 opcji Allegro Paczkomaty InPost (tylko to mam dostępne z przedrostkiem ALLEGRO) a teraz jak zgłosiłam sprawę dalej to nagle nie mam smarta na żadnej aukcji 
oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@92pati92 Czy problem występuje niezależnie od przeglądarki, z której korzystasz? Prześlij zrzut ekranu z widokiem opcji dostawy, które możesz dodać do cennika.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

92pati92
#8 Zapaleniec#

@nat_not Tak problem występuje na każdej przeglądarce. Jedynie na telefonie wyświetlają mi się te opcje dostawy ale i tak nie mogę ich oznaczyć ponieważ w momencie próby zapisania pojawia mi się komunikat: "wskazana metoda dostawy nie jest dostępna dla użytkownika"

allegroo.jpg

 

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@92pati92  Konta zwykłe mają tylko jedną metodę dostawy z przedrostkiem Allegro - paczkomaty. Cała reszta zarezerwowana jest dla kont firma, więc dlatego są dla Ciebie niedostępne.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

92pati92
#8 Zapaleniec#

Czyli rozumiem że konta zwykle nigdy nie będą.mialy możliwości sprzedaży smart ? 

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@92pati92  A przeczytałaś w ogóle cośkolwiek o warunkach dostaw w smarcie ?

"Aby umożliwić zakup w Twoich ofertach w ramach Allegro Smart!, udostępnij w ofertach co najmniej dwie z niżej podanych metod dostawy - z 2 różnych grup i w cenie nie wyższej, niż te podane w tabeli. Zamiennie możesz także udostępnić tylko jedną z metod oraz uzupełniać numery przesyłek dla co najmniej 50% wszystkich zamówień. Pamiętaj też o spełnieniu wszystkich pozostałych warunków. "

Tu możesz poczytać :

https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/jak-zdefiniowac-cennik-dosta...

Może coś robisz nie tak. Nie uzupełniasz np numerów, nie wiem. Poczytaj a jak nie to może @nat_not  coś ustali .

 
_____________
Kama
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@92pati92 jak najbardziej mogą, tylko jest jeden kruczek musisz przyjmować zwroty jako osoba prywatna bo to gwarantuje smart 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

92pati92
#8 Zapaleniec#

Przyjmuje zwroty ... Mam to uwzględnione w moich aukcjach ... chuba że jakoś inny sposób się to gdzieś oznacza ? 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@92pati92 możesz mieć smarta, analizując wszystko jedyne co mi przychodzi do głowy że przy jednej dostawie nie wpisujesz numerów przesyłek, lub źle podawałeś adresy mailowe i Ci chwilowo zawiesili 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@92pati92   Właśnie, nadajesz bezpośrednio z managera Inpostu  czy może przez jakiegoś pośrednika typu Furgonetka ?

_____________
Kama
oznacz moderatorów

92pati92
#8 Zapaleniec#

Powiem szczerze że z tymi przedszkolami też mam problem... gdyż są one realizowane zdecydowanie szybciej niż mam w aukcjach zaznaczone a mok poziom.jest na 33.33% wszystkie przesyłki.mam poprzez inpost więc numery wprowadzają się same ... nadane sa na prawdę szybko bo niekiedy nawet 12h od zakupu nie.minie ... dlaczego ten procent jest tak niski ? Jak to poprawić? 

oznacz moderatorów

92pati92
#8 Zapaleniec#

@Kaliope_Brzeg  bezpośrednio z managera inpost.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@92pati92 to mamy rozwiązanie  a inne wysyłki numery uzupełniasz ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

92pati92
#8 Zapaleniec#

Wszystkie moje wysyłki.maja numery. 

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@92pati92   Zadeklarowałaś 24 godziny i w ciągu tych 24 godzin od zakupu numer nadania musisz wprowadzić żeby liczył się do średniej.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

92pati92
#8 Zapaleniec#

Tak też robię... dlatego nie.mam pojęcia dlaczego ten % Mam aż tak niski ... co.moge z tym zrobić? 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@nat_not możesz sprawdzić czemu @92pati92 ma tak niski poziom % skoro uzupełnia wszystkie numery wysyłek ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

92pati92
#8 Zapaleniec#

@nat_not jak masz taka możliwość, proszę sprawdź to.

Na początku października byłam na urlopie w tym czasie wpłynęło kilka zamowien... wiadomo tutaj że względu na urlop te numery były wprowadzone później... być.moze tutaj pojawił się jaki błąd... I to znaczyło mój % ... 

Proszę zweryfikuj to. 

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@92pati92 no to masz odpowiedź co jest problemem, odczekaj miesiąc statystyki się poprawią 🙂 i smart sam wskoczy 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@92pati92  Na czas urlopu trzeba pomanipulować przy deklaracjach dostawy i przesunąć je o czas trwania urlopu, wtedy statystyki mają się dobrze 😊

 

_____________
Kama
oznacz moderatorów