Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@92pati92 Czy problem występuje niezależnie od przeglądarki, z której korzystasz? Prześlij zrzut ekranu z widokiem opcji dostawy, które możesz dodać do cennika.
@nat_not Tak problem występuje na każdej przeglądarce. Jedynie na telefonie wyświetlają mi się te opcje dostawy ale i tak nie mogę ich oznaczyć ponieważ w momencie próby zapisania pojawia mi się komunikat: "wskazana metoda dostawy nie jest dostępna dla użytkownika"
@92pati92 Konta zwykłe mają tylko jedną metodę dostawy z przedrostkiem Allegro - paczkomaty. Cała reszta zarezerwowana jest dla kont firma, więc dlatego są dla Ciebie niedostępne.
Czyli rozumiem że konta zwykle nigdy nie będą.mialy możliwości sprzedaży smart ?
@92pati92 A przeczytałaś w ogóle cośkolwiek o warunkach dostaw w smarcie ?
"Aby umożliwić zakup w Twoich ofertach w ramach Allegro Smart!, udostępnij w ofertach co najmniej dwie z niżej podanych metod dostawy - z 2 różnych grup i w cenie nie wyższej, niż te podane w tabeli. Zamiennie możesz także udostępnić tylko jedną z metod oraz uzupełniać numery przesyłek dla co najmniej 50% wszystkich zamówień. Pamiętaj też o spełnieniu wszystkich pozostałych warunków. "
Tu możesz poczytać :
Może coś robisz nie tak. Nie uzupełniasz np numerów, nie wiem. Poczytaj a jak nie to może @nat_not coś ustali .
@92pati92 jak najbardziej mogą, tylko jest jeden kruczek musisz przyjmować zwroty jako osoba prywatna bo to gwarantuje smart 🙂
Przyjmuje zwroty ... Mam to uwzględnione w moich aukcjach ... chuba że jakoś inny sposób się to gdzieś oznacza ?
@92pati92 możesz mieć smarta, analizując wszystko jedyne co mi przychodzi do głowy że przy jednej dostawie nie wpisujesz numerów przesyłek, lub źle podawałeś adresy mailowe i Ci chwilowo zawiesili 😞
@92pati92 Właśnie, nadajesz bezpośrednio z managera Inpostu czy może przez jakiegoś pośrednika typu Furgonetka ?
Powiem szczerze że z tymi przedszkolami też mam problem... gdyż są one realizowane zdecydowanie szybciej niż mam w aukcjach zaznaczone a mok poziom.jest na 33.33% wszystkie przesyłki.mam poprzez inpost więc numery wprowadzają się same ... nadane sa na prawdę szybko bo niekiedy nawet 12h od zakupu nie.minie ... dlaczego ten procent jest tak niski ? Jak to poprawić?
@Kaliope_Brzeg bezpośrednio z managera inpost.
@92pati92 to mamy rozwiązanie a inne wysyłki numery uzupełniasz ?
Wszystkie moje wysyłki.maja numery.
@92pati92 Zadeklarowałaś 24 godziny i w ciągu tych 24 godzin od zakupu numer nadania musisz wprowadzić żeby liczył się do średniej.
Tak też robię... dlatego nie.mam pojęcia dlaczego ten % Mam aż tak niski ... co.moge z tym zrobić?
@nat_not jak masz taka możliwość, proszę sprawdź to.
Na początku października byłam na urlopie w tym czasie wpłynęło kilka zamowien... wiadomo tutaj że względu na urlop te numery były wprowadzone później... być.moze tutaj pojawił się jaki błąd... I to znaczyło mój % ...
Proszę zweryfikuj to.
@92pati92 no to masz odpowiedź co jest problemem, odczekaj miesiąc statystyki się poprawią 🙂 i smart sam wskoczy 🙂
@92pati92 Na czas urlopu trzeba pomanipulować przy deklaracjach dostawy i przesunąć je o czas trwania urlopu, wtedy statystyki mają się dobrze 😊