Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
25 straciliśmy oznaczenia Smart, mimo, ze część przedmiotów, które ze względu na wymiary nie możemy wysłać do punktów odbioru lub automatów. Udostępniamy wysyłkę pocztex i kurierem dpd oraz odbiór w punkcie dpd. Straciliśmy Smart, bo jak twierdzi konsultant Allegro powinniśmy całkiem usunąć możliwość odbioru w punkcie, a wtedy Smart wróci, mimo, że takiej informacji, konsultantka nie umiała wskazać w artykule o zmianach w Smart. Odpisała:"Napiszę do działu, aby dopisali taką informacje w artykule". Zaskakujące, wydawało mi się, że Allegro zależy na tym, żeby klienci mieli jak największe możliwość wyboru dostawy, a tymczasem, żeby mieć Smart ja muszę im ją zabrać...
@KupDodatek bo albo dajesz dwa punkty albo ze względu na gabaryt zostawiasz tylko kuriera, system przetrawi i dostaniesz smarka ale musisz usunąć punkt !!!
Ten artykuł nic nie wnosi, nawet konsultantka nie umiała znaleźć w nim odpowiedzi na moje pytanie