Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
proszę o informację o statusie kiedy można spodziewać się podjazdu kuriera UPS. Powinien być jak rozumiem dziś natomiast nadal się nie pojawił. Do tego samego zamówienia spróbowałem na wszelki wypadek wygenerować nową etykietę aby ponowić podjazd kuriera jutro natomiast rozumiem, że będą naliczone wtedy podwójne opłaty za dwa podjazdy mimo, że kurier się nie pojawił?
W jaki sposób mogę zareklamować brak podjazdu aby to zamówienie nie było brane pod uwagę w ocenach w panelu i ewentualnemu obniżeniu gwiazdek przez Klienta?
Nr etykiety: UPS 1Z8332YF6822946259
Nr zamówienia: 37c78f31-c619-11ec-a88d-a3e5e26e1644
@neptronpl mowa o Allegro UPS ? to zgłaszaj do allegro bo to ich usługa https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=44362df6-b15a-4eac-a24c-c534495b1bda