anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak reakcji na wiadomość - negatywny komentarz

Ale-Okazje_pl
#7 Wielbiciel

Dzień dobry, w dniu dzisiejszym przytrafiła mi się bardzo absurdalna sytuacja z kupującym. Otóż kupujący wysłał wiadomość, że jego paczka została odebrana z paczkomatu, a on jej nie odebrał. Oczywiście całą swoją frustracje złość, pretensje wylał na mnie, że to moja wina itp. Po niespełna 30 minutach kupujący otrzymał ode mnie wiadomość: kiedy paczka została odebrana, że ja nie mam możliwości sprawdzenia kto odebrał paczkę i aby najlepiej w tej sytuacji kontaktował się z Inpostem celem wyjaśnienia problemu. Oczywiście po tej wiadomości "rzucił" się na mnie z kolejnymi pretensjami i wystawił komentarz: bez treści, a zaznaczył "Brak reakcji na wiadomość" co nie jest prawdą, bo otrzymał wiadomość i instrukcje co należy zrobić. Sprawa oczywiście zgłoszona do Allegro ale Wasz pracownik jak niestety większość osób nawet się nie zapoznało ze sprawą i wysłał gotowca jak przy prawie każdej sprawie, aby była jakakolwiek odpowiedź. Wiadomość o treści:

"Dzień dobry,

dziękuję Panu za wiadomość.

Widzę, że kupujący podkreślił w komentarzu kontakt z Panem. Jest to część transakcji, której nie mogę w pełni sprawdzić.

Zdaję sobie sprawę, że usunięcie tej oceny jest dla Pana bardzo ważne, jednakże w tym przypadku nie mogę tego zrobić.

Warto, aby podjął Pan bezpośredni kontakt z klientem. Dzięki temu klient może bardziej przychylnie podejść do zmiany oceny.

Wniosek o usunięcie oceny wyśle Pan z poziomu zakładki Otrzymane oceny. Z kolei dzięki dodaniu odpowiedzi na ocenę klienta, inni klienci będą mogli poznać Pana perspektywę.

Zaznaczę, że ocenę mogę usunąć tylko w wyjątkowej sytuacji. Takie przypadki zostały opisane przez nas w artykule."

 

Teraz ja się pytam. W którym momencie kupujący podkreśl kontakt ze mną? Treść tej rubryczki dotyczyła braku reakcji na wiadomość, co nie jest prawdą bo odpowiedź kupujący otrzymał i to z instrukcją co należy w pierwszym momencie zrobić, a Wasz pracownik wymyśla jakieś niestworzone historie i olewa wszystko.. To chyba oczywiste, że taki komentarz kwalifikuje się do usunięcia lub wykluczenia go ze statystyk. Czemu ja jestem winny? Temu, że kupujący odebrał swoją paczkę albo ktoś mu odebrał i zarzuca mi że nie odebrał? A być może miał multiskrutykę i wybrał tylko jedną paczkę? Tego nie wiem, ale widać w historii paczki, że została odebrana, a mimo to Wasz pracownik nawet tego nie sprawdził i nie chciał zapoznać się ze sprawą i wrzucił gotowca jako odpowiedź. To jest troche nie na miejscu z Waszej strony.. takich przykładów mógłbym mnożyć, ale tej dzisiejszy przypadek to jest po prostu jakiś żart.. Proszę wykluczyć ten komentarz, gdyż kupujący pisze w nim nie prawdę.. Nie będę zbierał ciosów za czyjeś niedopatrzenie...ludzie kochani... Płaci się Wam chore prowizje, a więc mam prawo wymagać aby Państwo podeszli do sprawy jak należy...

Chodzi o zamówienie nr 55efd3b0-cef7-11f0-ae5b-bd4bfd8306a4
Przesyłka nr: InPost 638400466534408114393878

 

 

 
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

olorsolo
#9 Pomysłodawca

Ta paczka jest drugi raz do odbioru, co tam się wydarzyło ?

oznacz moderatorów

Ale-Okazje_pl
#7 Wielbiciel

Nie mam najmniejszego pojęcia. Sprawa została zgłoszona do Inpost i zapewne albo błąd był po stronie Inpost albo Pani nie odebrała paczki z multiskritki. Problem wyjaśniony najprawopodobniej, a ja zostane z negatywnym komentarzem, gdzie w ogole winny nie jestem, a pracownik Allegro ma to gdzieś i co by się nie działo zawsze będzie trzymał strone kupującego. To jest kpina..

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Takie rzeczy się zdarzają także. Miałam z miesiąc temu podobną reklamację tylko, że z Ol. Tam portal po wyjaśnieniach postanowił sam sprawdzić sprawę, a po 2-óch godzinach odrzucił reklamację. Następnego dnia klient napisał, że paczka doszła. I pisał, że to była u niego już druga taka sytuacja, więc to bywa... 

Większym problemem jest kompletny brak pomocy ze strony portalu. Malutkie O.. potrafi to sprawdzić, potrafi odrzucić niesłuszną reklamację.Teraz najśmieszniejsze klient był zadowolony z kontaktu ze mną i chciał wystawić POZYTYWA, bo to nie była moja wina. Okazało sie, że po takiej odrzuconej reklamacji w ogóle nie ma możliwości wystawienia komentarza... Czyli jedni potrafią zadać o dobro sprzedawców w takich sytuacjach, a inni....

 

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@Ale-Okazje_pl 

Sprawa jest wyjaśniana mailowo - nr 56797792. Nie będę powielał odpowiedzi, proszę kontynuuj rozmowę właśnie mailowo.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów