anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak Smart

Alltermo
#9 Pomysłodawca

Witam, nagle zniknął Smart z mojej oferty, jeszcze kilka dni temu był, nie wprowadzałem żadnych zmian, co mogło się stać? Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Alltermo Twoja jakość sprzedaży obecnie wymaga poprawy, dlatego Smart! nie jest już dostępny w Twojej ofercie. Jednym z warunków Smart! jest jakość sprzedaży na przynajmniej poziomie Neutralnym. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Alltermo
#9 Pomysłodawca

Dziękuję za pomoc. Możliwe że tak się stało, niestety produkt mojej kategorii nieczęsto spotyka się z opiniami, kupujący to raczej taka grupa osób, które nie wystawiają opinii...czy mogę jakoś jeszcze podnieść jakość sprzedaży?

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Alltermo 

Monika miała na myśli to

https://salescenter.allegro.com/sales-quality

sprawdź co tam się wydarzyło i co należy poprawić. Nie chodzi o wystawianie opinii.

oznacz moderatorów

Alltermo
#9 Pomysłodawca

Wiem, ale nie końca rozumiem o co chodzi, wysyłki w terminie, żadnych problemów, fv załączam przez allegro, w sumie to wydarzyło się nic co by mogło obniżyć jakość sprzedaży, postępuje tak przez rok i nigdy nie było problemu 😞 

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Alltermo 

To co, wklejasz screena, albo może lepiej skopiuj dane, coś popatrzymy?

oznacz moderatorów

Alltermo
#9 Pomysłodawca

1.jpg2.jpg

 

W opisie jest wysyłka zaznaczona na czerwono, wszystkie moje wysyłki są albo w dzień zakupu albo na następny dzień, chyba, że zamówienie jest w sobotę to wysyłka jest w poniedziałek, ale to się zdarza rzadko, ostatnie zamówienie też było wysłane w takim właśnie terminie więc już w ogóle nie rozumiem dlaczego punkty zostały odjęte...

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Alltermo 

Dla jasności, ja screenów nie widzę, masz za niską rangę. To teraz strzelam, czy nadajesz to jakimś brokerem czy przez Allegro, inaczej, czy w Twoich zamówieniach działa tracking nadania?

Sprawdź szczegóły zamówień.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Alltermo  mogło być tak, że nadałeś przesyłkę w automacie paczkowym, a kurier jej nie wyjął,  w tym przypadku Allegro uważa, że przesyłka nie została nadana w terminie

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Alltermo 

Moderacja zatwierdziła screeny, no ewidentnie coś się odwaliło przy 28.10. Sprawdź dokładnie co, może to się uda jakoś odkręcić.

oznacz moderatorów

Alltermo
#9 Pomysłodawca

Zakup był 27.10. wysyłka 28.10. klient odebrał paczkę 29.10. wysyłka przez paczkomat jak większość moich wysyłek, co tu mogło źle pójść? Ja nic nie widze 😞

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Alltermo 

Jeszcze raz, czy tracking zadziałał? Czy Allegro widzi odebraną paczkę? Pobierz ten raport i obejrzyj za co ucięli te punkty. A jak będzie ok to pisz ticket, niech to wyjaśniają

https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów

Alltermo
#9 Pomysłodawca

Nie mogę załączyć raportu, wywala go. Czy może być to, że nie zaczytało mi numeru przesyłki? Teraz widzę, że w raporcie nie widnieje nr. przesyłki. Czy jak dołącze to to coś zmieni?

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Alltermo napisz proszę, w jaki sposób nadawałeś te przesyłki? Z naszej perspektywy wygląda to tak, jakby te przesyłki w ogóle nie zostały nadane. Samo dodanie numeru przesyłek jeszcze nie uratuje tej sytuacji, ale dodaj je proszę i daj znać, jak nadajesz te przesyłki, postaram się pomóc. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów