Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłałam Klientce paczkę Pocztexem 2.0 , w dniu 13 maja. Paczka do dziś nie dotarła. W e-monitoringu od 3 dni widnieje informacja, że paczka jest w sortowni w Ciemne. Co mam zrobić w tej sytuacji. Reklamacji nie mogę złożyć bo jest to możliwe po 30 dniach roboczych od nadania. Klient się niecierpliwi...
napisz interwencję
lub zgłoś problem do swojego opiekuna PP ...jeśli masz .
@bamboszkowa2 wcale nie ja ostatnio w EN składałem po dwóch tygodniach 🙂 Poczta ma problemy, strajkują, zwalniają sam czekam na paczki po kilka dni co kiedyś nie miało miejsca 😞
Moich nie przyjmują przed upływem 30 dni. Ostatnio przesyłka szła 28 dni.
@MikroLITY sprawdziłem, mogę nawet złożyć reklamację na opóźnienie wczoraj nadanej paczki 😄 oczywiście mówimy o reklamacji z poziomu EN !
Ja też mogę złożyć w EN oraz poprzez system reklamacji na stronie PP, ale po kilku dniach dostaję info, że mam odezwać się po 30 dniach, bo wtedy uznaje się przesyłkę za zaginioną.
Bo tu wszystko zależy od tego, co zgłaszasz w reklamacji i od rodzaju przesyłki.
Zaginięcie można zgłosić po upływie 30 dni, a opóźnienie następnego dnia po upływie gwarantowanego terminu doręczenia.
Info od Pani z Poczty: w tej sortowni brakuje pracowników i będą opóźnienia.
Dziękuję za informację...
Reklamację z tytułu opóźnienia w doręczeniu można składać już następnego dnia po upływie gwarantowanego terminu doręczenia. 30 dni trzeba odczekać przy zgłaszaniu zaginięcia przesyłki.