Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś mi wytłumaczy jak to jest odnośnie szybkiej dostawy?
W zestawieniu wysyłek mam:
Zamówienie opłacone: 3 listopada 16:42
Deklarowany czas na wysyłkę: 1 dzień
Data deklaracji: 6 listopada
Dodanie numeru przesyłki: 3 listopada
Data wysyłki: 5 listopada
Data dostawy: 6 listopada
Przesyłka dodana w terminie?: TAK
Wysyłka w terminie?: TAK
Szybka dostawa: NIE
Info dla allegro: zamówienie 9281dc90-7a5f-11ee-93d2-a57a190ea523
@tylko_bio bo to po allegrowmu ma się tak ... jeśli klient nie otzyma przesyłki w następnym dniu po zamówieniu nie liczy się do klasyfikacji ,, szybkiej dostawy ,, ... liczone są dni kalendarzowe czyli soboty i niedziele również .
Tylko, że deklarowany czas na wysyłkę jest 1 dzień. A wg mnie to znaczy co innego niż '1 dzień do odbioru przesyłki'.
To mogłoby się zgadzać...
bo mam przesyłkę z 1 listopada, nadana 2 listopada [czyli jakby w dniu zamówienia bo 1 listopada to święto], do odbioru 3 listopada i SZYBKA DOSTAWA: NIE
Czyli generalnie zamówienia weekendowe NIGDY nie będą 'szybką dostawą', bo mają być do odbioru zanim w poniedziałek ktoś je spakuje...
@tylko_bio tak właśnie .... zwróć uwagę w panelu jakości , ile masz punktów w piątek , a ile w poniedziałek ,a niby wszystkie nadane zgodnie z deklaracją 😁
co w takim razie zrobić w takim przypadku? Jak ustawić żeby nie miec statusu czerwonego o ilości 12 %, mimo że wszystko człowiek robi jak należy.
@Luca_gla zbyt wiele nie zrobisz poza próbą nadania jak największej ilości przesyłek w dniu zakupu ,ale nie w każej branży jest to możliwe .... pozostaje więc najskuteczniejsze wyjście jakim jest NIE ZAGLĄDANIE DO PANELU JAKOŚCI i robienie co do Ciebie należy najlepiej jak potrafisz .