anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czemu mam zablokowane wypłaty z konta.

Eikonon
#1 Nowicjusz#

Dane do ponownej weryfikacji wysłałem ponad tydzień temu?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Eikonon Dziękuję za zgłoszenie. Konsultuję poruszoną kwestię z odpowiednim zespołem. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Eikonon Przepraszam, że musiałeś czekać na odpowiedź. Otrzymałam informację, że na Twoim koncie nie zostały załączone dokumenty. Wejdź proszę do tej zakładki i tak załącz odpowiednie pliki. Po załadowaniu dokumentów upewnij się, że przesłałeś wniosek dalej. Samo ich załączenie nie wystarczy. Koniecznie musisz być zalogowany na swoim koncie. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów