anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czemu mam zablokowane wypłaty z konta.

Eikonon
#1 Nowicjusz#

Dane do ponownej weryfikacji wysłałem ponad tydzień temu?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Eikonon Dziękuję za zgłoszenie. Konsultuję poruszoną kwestię z odpowiednim zespołem. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Eikonon Przepraszam, że musiałeś czekać na odpowiedź. Otrzymałam informację, że na Twoim koncie nie zostały załączone dokumenty. Wejdź proszę do tej zakładki i tak załącz odpowiednie pliki. Po załadowaniu dokumentów upewnij się, że przesłałeś wniosek dalej. Samo ich załączenie nie wystarczy. Koniecznie musisz być zalogowany na swoim koncie. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów