anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

czy jeżeli paczka została zgubiona ,kto jest odpowiedzialny ?i co robić w takim situacii

Olimjon
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

Jeśli nadawcą jest przedsiębiorca , a odbiorcą konsument to odpowiedzialny jest sklep , w przypadku transakcji pomiędzy osobami prywatnymi odpowiedzialność za paczkę kończy się w momencie wydania jej przewoźnikowi .

oznacz moderatorów

Biale_Stokrotki
#12 Orędownik#

Sprzedawca jest odpowiedziany (jeśli jest przedsiębiorcą)

Zazwyczaj wyglada to tak, że kupujący dostaje od nas kolejną paczkę z zamówieniem bądź zwrot wpłaty. 
A sprzedawca składa reklamacje do przewoźnika - zwroty za zgubione paczki wypłacane są do przedsiębiorcy (od firmy ubezpieczeniowej przewoźnika).

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

To zależy czy zaginiona przesyłka była dla Ciebie czy zaginął zwrot od Ciebie do nadawcy.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Olimjon zawsze odpowiedzialny jest przewoźnik pytanie zasadnicze przed kim
1 zakup od firmy to może dochodzić roszczenia i nadawca i odbiorca odpowiednio sprzedawca i kupujący ale jeden na drugiego musi scedować roszczenia pismem żeby naraz nie dochodzili rekompensaty obaj
2 zakup od prywatnej osoby to dochodzi roszczenia odbiorca czyli kupujący ponieważ odpowiedzialność za przesyłkę przechodzi na niego z sprzedawcy z chwilą wydania jej przewoźnikowi
3 nie panikuj paczka zwykle za zaginioną może zostać uznana po 30 dniach, ale zwykle się znajduje do 14 dni na sortowni zwykle wskutek błędu pracowników. By minimalizować takie ekscesy nie używaj poczty polskiej i one reszta ma bardzo mały odsetek wtop 

oznacz moderatorów