Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy klient może odesłać reklamowany towar korzystając z darmowych zwrotów allegro smart?
Towar został kupiony przez SMARTa.
Czy w ramach reklamacji moze wysłąć ten towar za darmo korzystając z opcji zwroty towaru czy musi nadać go własnym transportem, za który w razie uznania gwarancji muszę mu zwrócić kasę?
@DANBARI Może odesłać darmowym Smartem, ale nie musi, może też odesłać odpłatnie. Nie po to klient kupuje Smart, aby sprzedawca nie pokrywał kosztu odesłania rzeczy w ramach reklamacji.
Czy nie jest tak że sprzedawca pokrywa koszt wysyłki w kwocie równej najtańszej opcji dostawy?
W tym przypadku był to darmowy SMART.
@DANBARI Jeżeli klient kupił towar z darmową dostawą Smart, w ramach reklamacji nie zwracasz mu kosztu wysyłki do niego, ale zwracasz koszt odesłania towaru do Ciebie. Klient nie ma obowiązku korzystać przy odesłaniu w ramach reklamacji ze Smarta, to jego usługa, za którą zapłacił nie po to, aby sprzedawca z tego korzystał. Klient może odesłać towar na przykład paczką pocztową i wtedy sprzedawca ma obowiązek zwrócić koszt odesłania.