Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W sprzedaży miałem do wykorzystania 4 etykiety SMART, ale udało się wysłać to w jednej paczce, więc zużyłem jedną etykietę SMART, ale prowizja została pobrana za wszystkie etykiety. Czy mogę odzyskać prowizję za 3 niewykorzystane etykiety?
@LaPCiu, czy możesz podać numer tego zamówienia oraz numery etykiet?
Numer zamówienie 4e2e0632-d1ce-11ec-badc-a1bd0f6cc2c6
numer etykiety mam tylko jednej, bo tylko jedną wygenerowałem 642216868220120111200437
Pytam bo pierwszy raz mi się tak zdarzyło 🙂
@LaPCiu, dziękuję. 🙂 Jesteś pewien, że obciążyliśmy Cię więcej niż jedną opłatą? Widzę jedną opłatę w wysokości 2,49 zł. Gdybyśmy policzyli 4 etykiety, wyszłoby 9,96 zł. 🙂
Sprawdzę, wydawało mi się, że to z automatu idzie 😉
@LaPCiu dopłaty do Smart naliczane są chyba dopiero po nadaniu lub dostarczeniu paczki. Czyli ile paczek fizycznie tyle doplat
@LaPCiu Raczej nie możesz, prowizja od kosztów przesyłek nie jest zwracana. Chyba że coś się zmieniło, ale myślę że nie. Następnym razem jak masz zamówienie w 4 paczkach, to wysyłaj w 4. Wysłanie w jednej przesyłce działa na twoją niekorzyść.