Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
kupujący nie odebrał przesyłki smart ale nie chce odstąpić od zamówienia tylko chce aby wysłać ponownie paczkę
Czy jest szansa załatwić to w ramach pierwotnego zamówienia i bez ponoszenia jakichś dodatkowych kosztów z jego strony?
Pozdrawiam
rochinho zgodnie z regulaminem ,,smart,, bezpłatna jest tylko pierwsza przesyłka . Jeśli klient chce ponownej wysylki musi za nią zapłacić lub odstąpić od umowy i dokonać ponownego zakupu .
Rozumiem i dziękuję za odpowiedź
@rochinho Wyżej masz niepełną odpowiedź, działającą na niekorzyść kupującego. Kupujący może odstąpić od umowy w takiej sytuacji i powinien to zrobić, Ty zwracasz mu pieniądze (powrót paczki jest bezpłatny), a potem klient kupuje ten sam towar ponownie, nic nie płacąc i nie dopłacając za ponowną wysyłkę w opcji Smart.
Okej, dziękuję
Czyli tak jak napisane w poprzedniej odpowiedzi