Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem przedsiębiorcą, wysyłam klientowi produkt i płacę za wysyłkę, klientowi produkt się nie podoba i ma darmowe zwroty w smart. Przez darmowe zwroty klient częściej zwraca produkty. Kiedy Allegro pomyśli o sprzedawcach i dla nas też wprowadzi darmowe wysyłki? Za każdy zwrot My musimy ponieść kolejną stratę za wysyłkę następnemu klientowi aż do momentu gdy nie opłaca się już sprzedać produktu bo wysyłki przewyższają marżę.
@Roznosci89 temat wałkowany wielokrotnie i nie licz na to , że cokolwiek się zmieni , musisz to ogarnąć ekonomicznie , albo się wykoleisz .
Dlatego zapraszam do dyskusji wszystkich zainteresowanych sprzedawców tym tematem :).
Do dyskusji? masz opisane w wielu wątkach ten temat.
Których?
@Roznosci89 nie ma sensu tematu roztrząsać , allegro wypowiedziało się krótko i jednoznacznie ... ,,taki model biznesu ,, ... natomiast do Ciebie należy decyzja czy bierzesz to takie jakie jest czy hmm.....tu nikt nikogo do niczego nie zmusza .
@Roznosci89 jak piszesz jesteś przedsiębiorcą. Przedsiębiorca musi ciagle dokonywać różnych wyborów w celu optymalizacji sprzedaży i działalności firmy.
W danej sytuacji każdy przedsiębiorca ma taki wybór
1) godzić sie na warunki smart - dając kupującym lepsze warunki zakupu przez co zwiększac sprzedaż jednocześnie biorąc na klate potencjalne koszty - wzrost sprzedaży to wzrost kosztów pakowania, pracowniczych, reklamacji i m in darmowych zwrotów
2) nie udostepniac w swoich ofertach smart - jednocześnie godzac sie na mniejsze koszty ale i mniejszą sprzedaż
Tutaj wybór już należy do każdego sprzedającego a jaki sposób prowadzi swoją firme. Taka robota przedsiębiorcy .