Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kiedy zrobocie coś dla sprzedawców a nie tylko dla kupujących?
U Waszej konkurencji taki problem nie istnieje. Wystarczy pobierać opłatę za zwroty.
A kto pobiera, znam ludzi co kupują ciuchy w sieciówkach i mają darmowy zwrot, przecież koszty zwrotu ciążą na kupujących>zawsze tak było. Mają Tobie płacić za zwrot czy co?
Nie, wystarczy że klient nie ma darmowego zwrotu paczki, tylko płaci za przesyłkę zwrotną. Wtedy skończy się kombinowanie, że klient kupuje kilka sztuk prouktu żeby załapać się na Smarta, a potem większość zwraca.
Przecież nie ty mu dajesz darmowy zwrot, więc co Cię to obchodzi? Przecież sprzedajacy i tak podnieśli ceny i wliczają w koszty.
Jako sprzedający dopłacam do przesyłek Smart, tracę czas na robienie korekt, itp. Często dopłąta do przesyłki przewyższa marżę ze sprzedaży, jeżeli klient zróci potem większość produktów.
@dlapodlogi_pl ,,Często dopłąta do przesyłki przewyższa marżę ,,
rozwiązania są 2 .
1. kupuj taniej
2. sprzedawaj drożej
Gdyby było to takie proste 👍 mi chodzi wyłączenie o nieuczciwych kupujących... w takim razie musiałbym wszystkim podnieść ceny i tym samym być niekonkurencyjny, a nie o to w tym chodzi.
@dlapodlogi_pl w ogólnym zarysie masz wyjść na plus , ale skoro to widzisz inaczej to bądź konkurencyjny i dopłacaj .
No tak, tylko takich nieuczciwych kupujących jest powiedzmy 5%, więc dlaczego mam się do nich dostosowywać z ofertą? Nie lepiej jest po prostu coś z nimi zrobić?
@dlapodlogi_pl tych "uczciwych" jest więcej więc chcą i niestety muszą dorzucić się na zakupy dla zabawy dla innych 😉