Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drogie Allegro
Kto z Was wymyślił tak bezsensowne zasady, że Sprzedawca ma pokrywać koszty wysyłki wygenerowania drugiej etykiety gdy klient zamówił ze Smartem na Paczkomat Allegro Inpost, a paczka z winy Inpostu zaginęła? Gdy wysłaliśmy paczkę drugą, złożyliśmy reklamację... nagle paczka się znalazła, teraz jesteśmy z tego tytułu stratni o wygenerowanie drugiej etykiety i zabawa w zwrot nienależnie wysłanego towaru. Jesteście po prostu żałośni. Z automatu po zgłoszeniu takiej sytuacji powinniście dać możliwość wygenerowania drugiej etykiety za darmo, a nie na własny koszt Sprzedawcy. Mieliśmy jeszcze szczęście, że klient był wyjątkowo wyrozumiały bo mogło się skończyć negatywem z powodu tygodniowego opóźnienia dostawy z winy WASZEGO przewoźnika bo macie z nim kontrakt.
Chyba niedawno był mail od allegro, jak to niby dbają o cały proces dostawy, żeby sprzedawcy mieli mniej pracy... widać jak im idzie 🙄
No ale oni pisali o Allegro Delivery. Paczkomatu Inpostu tam nie ma 🙂
no właśnie dlaczego? skoro jest to również usługa w ramach usługi smart.
SMART to usługa zapewniają opłatę za usługę (darmowa) a nie usługa transportowa. Nie lubię mylenia tego pojęcia. Usługa nazywa się Allegro Inpost Paczkomat. Owszem też Allegro jest za nią odpowiedzialne. One jest zleceniodawcą, sensu strykte. Lepiej będzie jak oni się tym opiekować nie będą.
Ale to sprzedający wysyła i udostępnia przewoźników i odpowiada za przesyłkę do chwili dostarczenia. Kupujący wyrozumiały, to chyba dobrze!
Tak, ale musieliśmy wysłać drugą przesyłkę, bo pierwsza zaginęła. Gdy nadaliśmy nową na swój koszt - pierwotna się znalazła. I co teraz? Kto nam odda za wygenerowaną drugą etykietę? Dlaczego Allegro nie udostępnia wygenerowania darmowej drugiej etykiety (Smart) w sytuacji stwierdzenia zaginięcia pierwszej przesyłki? Czemu to Sprzedawca ma pokrywać koszty beznadziejnej obsługi InPostu?
@ACQUATICA kto i kiedy stwierdził że zaginęła, czemu nie czekałeś do końca decyzji reklamacyjnej ?
Generalnie klient nie dostał paczki ponad tydzień, Inpost poinformował go o zaginięciu, do mnie również Inpost napisał w sprawie zaginięcia paczki. Allegro poinformowało nas, że mamy złożyć reklamację ALE NASZYM OBOWIĄZKIEM jest wysłać klientowi drugą paczkę. To oficjalne stanowisko allegro jakie otrzymałem w wiadomości od nich, że skoro klient chce drugą paczkę to musimy to zrealizować. Gdybyśmy czekali na decyzję reklamacyjną to skończyłoby się z pewnością negatywem dla nas.
Dla jasności. Ja nie mówię że Allegro działa dobrze. Trzeba jednak wziąć pod uwagę że nie można pracownikom Allegro dać za dużo możliwości. Generalnie nie ma algorytmu który daje możliwość użytkownikowi wygenerowani etykiety drugi raz za darmo. Gdyby była taka możliwość to pracownicy mogli by tego nadużywać. Zapewne jak napiszesz ticket do Allegro i opiszesz to drugi raz, to oni Ci zwrócą ten koszt.