anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacje

patiallegroo
#7 Wielbiciel#

Jak wygląda reklamacja ?

Klient kupił przedmiot. Po miesiącu zgłosił.zwrot i zarządał zwrotu zapłaconej kwoty z powodu uszkodzenia.

Mogę się ewentualnie zgodzić na zwrot a kto powinen -  zgodnie z prawem ponieść koszty wysyłki?

 

Skoro dopłacam do smarta to chyba już nie powinienem płacić za wysyłkę zwrotną? 

 

Jak to u was wygląda?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Po miesiącu nie musisz godzić się na zwrot, chyba ze masz ustawiony taki czas na zwrot, a jak uszkodzony i jest to reklamacja to możesz naprawić, albo obniżyć cenę albo zwrócić kasę, Twój wybór!

oznacz moderatorów

agd-akcesoria
#9 Pomysłodawca#

dobre pytanie

oznacz moderatorów

agd-akcesoria
#9 Pomysłodawca#

Mam taki sam problem, chętnie poczytam

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zawsze zwrot to koszt kupującego ale jak reklamacja to twój.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@patiallegroo po miesiacu to jest reklamacja a nie zwrot a o sposobie rozpatrzenia reklamacji decyduje sprzedawca czyli naprawa wymiana lub zwrot kasy chcieć to może ale ty nie musisz tego chcenia spełniać

oznacz moderatorów