Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie. Kręci się pasek złóż reklamację i wraca do punktu wyjścia. Ani z aplikacji ani ze strony.
Jakbym miała zgadywać to bym powiedziała: to poczekaj do dnia jutrzejszego. Ale, ze nic tego samego dnia nie reklamowałam to nie wiem czy to błąd czy norma więc zawołam @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Może być norma, bo raczej reklamuje się coś co się odebrało, a dostawa trwa. Chyba, że to jakaś przesyłka elektroniczna.
@madziakh Sprawdź czy problem się powtórzy, kiedy użyjesz innej przeglądarki.
Sprawdzałem na Edge i Chrome - to samo
A aplikacja podaje błąd
@madziakh Podaj mi numer zamówienia, którego dotyczy ten problem.
fb230fb0-dba1-11ed-93cc-65a15e92a638
@madziakh To zakup z 15.04.2023 r. Reklamację możesz zgłosić do sprzedającego w ciągu 2 lat od zakupu. Ten czas już minął.