Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem smart i sprzedawca także a zapłaciłam za przesyłkę? DLACZEGO jak to rozwiązać?
@Kasiazygmunt1985 tak bywa 🙂 a dostawa przy wybranym zamówieniu była oznaczona smart ?
To że masz smart nie znaczy że wszystkie i od wszystkich dostawy będą darmowe 😞
@Kasiazygmunt1985 Najwidoczniej wybrałaś formę dostawy która nie była SMART.
Jest wyraźnie napisane, ze sprzedawcą takze jest smart. Gdzie mogę to zgłosić?
Tutaj 🙂
@Kasiazygmunt1985 Sprzedawca może być SMART ale nie każda forma dostawy posiada takie oznaczenie.
@Kasiazygmunt1985 daj link do oferty i napisz jaką dostawę wybrałaś ?
@Kasiazygmunt1985 Podaj mi proszę numer oferty, której dotyczy Twoje pytanie.