Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
DPD poprzez usługę Allegro DPD Smart okradło mnie na 35 zł.
Doliczono mi do jednego z boku dodatkowe 30 cm i nałożono karę.
Sprawa toczy się już kilka miesięcy.
Przewoźnik oczywiście stwierdził że jego "automatyczny pomiar" wskazał dobrze, nawet nie sprawdzając tego ręcznie ani nie pofatygował się do historii moich zgłoszeń że takie podobne reklamacje już się zdążały i zawsze okazywało się że to błąd po stronie przewoźnika i że ten sam produkt wysyłam od kilku lat i zawsze miał ten sam wymiar.
Być może DPD brakuje pieniędzy i już idą w zaparte bo i tak wiedzą że nikt im nic nie zrobi w tym oczywiście samo Allegro, to moje zdanie oczywiście 🙂
Allegro również dostało zdjęcia wymiarów takiej samej przesyłki, historie wcześniejszych wysyłek tego produktu, że to produkt pakowany przez producenta w karton a przeze mnie tylko w folie i zawsze ma taki sam wymiar od KILKU LAT.
Co na to samo Allegro? Firma która zarabia grube miliony na ciężkiej pracy swoich sprzedawców? Czy stanęła po stronie swojego sprzedawcy wiedząc że DPD nalicza sobie kary jak chce? Mając historie sprzedaży tego produktu i widząc że wymiar zawsze się zgadzał zgodnie z deklarowanym? Ta gdzie tam...
Nie odda mi niesłusznie naliczonej kary, podkreślam w ich wspólnej usługę jakim jest Allegro DPD Smart bo przewoźnik napisał że się nie pomylił i koniec.
Wysyłając mi śmieszne odpowiedzi typu:
--------------------------------------------------------------
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość reklamacyjną w sprawie numer 43519855, która dotyczy przesyłki o numerze 100068**55591U.
Reklamację przesyłki numer 100068**55591U rozpatrzyliśmy już w sprawie reklamacyjnej o numerze 41156562, dlatego nie mogę uznać ponownie zgłoszonych roszczeń do omawianej przesyłki.
Reklamację numer 43519855 zamykam.
----------------------------------------------
To się po prostu w głowie nie mieści że człowiek pokazuje nawet zdjęcia wymiarów przesyłki bo robi zdjęcia a i tak DPD ma to serdecznie głęboko w d.... a Allegro przytakuje.
I teraz moje pytanie bo nie odpuszczę tego nigdy 🙂
Jeśli ktoś ma adres mail do osoby wyżej postawionej w Allegro niż tylko pracownicy pierwszego kontaktu bardzo proszę o jego udostępnienie.
@CzarMixII witamy w klubie, moja przesyłka o wadze 300g i wymiarach 20x15x8 według DPD miała wagę ok 25kg. Tak pokazała ich magiczna waga 🙂
Ja miałem to samo.
Przesyłka, która mieści się na dłoni o wadze max 300 gram to u nich było 250 kg paleta.
Ponad 4 miesiące walki o zwrot środków.
Mam to oczywiście udokumentowane w moim magicznym folderze DPD z kilkudziesięcioma podobnymi próbami, które w końcu, gdy pałka się przegnie to zostanie odpowiednio użyte.
wg moich skromnych domysłów allegro wynegocjowało z dpd tak niskie stawki, że ci ostatni jada na minusie i za wszelką cenę chcąc odbić sobie swoje straty "dziabią" wysyłających. Tu skubną, tam skubną, ktoś machnie ręką, ktoś nie zauważy, ktoś da za wygraną, a kasa DLA NICH. Nie mam na to bezpośrednich dowodów, to moje przypuszczenia ale znając realia i standardowe stawki firm kurierskich, mają ręce i nogi.
W Twojej teorii widzę jedną poważna lukę.
Jeśli faktycznie by tak było to każdy kurier by tak robił, a robi to tylko jeden, ukochany DPD 🙂
Dzięki, za info już wyłączam ze swoich cennikow dostaw kuriera DPD.
prawo transportowe podaje wyraźnie procedurę działania przewoźnika w takiej sytuacji
nie ma mowy o automatycznym pomiarze
dpd i allegro łamią prawo
Żaden pracownik z Allegro nie skomentuje tematu? 🙂
@CzarMixII przykro mi, ale nie jestem w stanie dodać nic więcej w tej sprawie, niż informacje przekazane w zgłoszonej reklamacji nr 41156562. Decyzje dotyczące naliczeń opłat dodatkowych otrzymujemy od przewoźnika, DPD odrzucił reklamację oraz odwołanie, nie możemy tego podważyć.
Nie rozumiem co znaczy " nie możemy tego podważyć. "?
1. Dałem zdjęcia wymiarów przesyłki.
2. Udowodniłem że wysyłam ten sam produkt tam samo pakowany od kilku lat niezmiennie, zawsze z takimi samymi wymiarami.
3. Sam przewoźnik napisał że było to sprawdzane tylko" automatycznym pomiarem" i jemu również udowodniłem że jego "automatyczny pomiar" się pomylił i robi to bardzo często.
4. Czy jak DPD powie że ja jestem koniem a nie człowiekiem to Allegro również tego nie podważy?
Jako że DPD takie praktyki jako jedyny przewoźnik z jakim współpracuje (a jest ich wielu bo ok 10), stosuje cały czas bez pohamowań - kary tak nieprawdopodobne że ciężko w to uwierzyć (małą paczuszka 250 kg paleta i wiele wiele podobnych).
Mam cały folder takich spraw, ale chyba kasa im się kończy, albo im za mało bo już nie chcą jej oddawać) .
Nawet jeden z prawników Allegro na webinarach mówi co myśli o DPD i ich praktykach, a co na to samo Allegro?
Dlaczego nic z tym nie robicie?
Dlaczego dalej kontynuujecie z nimi współpracę, a nie egzekwujecie od nich kar umownych za robienie z waszych sprzedawców leszczy do zarabiania kasy?
I teraz na konieć.
Jako że jest to wasza wspólna usługa DPD ALLEGRO SMART to dlaczego jeśli widzicie że kara została niesłusznie nałożona to czemu jako Allegro nie oddacie mi tych środków ?
Jako Allegro jesteście tak samo odpowiedzialni za tą usługę jak DPD, ale ślepo wierzyłem że jako firma jesteście od nich dużo wyżej, jeśli chodzi o obsługę klientów.
Rozumiem ,gdybym tego nie udowodnił, ale zrobiłem to na wiele sposobów.
@CzarMixII napisz odwołanie do Allegro od decyzji reklamacyjnej, tylko najlepiej, jeśli masz współpracującego prawnika/kancelarię, by on to w Twoim imieniu wysłał. Nic szybciej nie zmienia decyzji reklamacyjnej firmy kurierskiej jak pismo z jakiejkolwiek kancelarii. 🙂 Przerabiane przy kilkunastu odrzuconych reklamacjach przy umowach bezpośrednich.
Na Allegro raz mieliśmy próbę wyłudzenia nadpłaty (oczywiście przez DPD) przesyłka 25x15x8 cm 0,7 kg przemieniła się w paczkę 28 kg, po zdecydowanej reakcji nadpłata anulowana i więcej nie mieliśmy problemu.
Inna sprawa, że po tym zdarzeniu i poczytaniu historii innych sprzedawców DPD wyleciało z listy kurierów. Teraz z usług Allegro Dostawy pod adres, mamy tylko Pocztex i niestety One Kuriera. Pocztex wygrywa z resztą przewoźników w ofercie Allegro Dostawy brakiem **piiip**ycznego limitu 10 kg wagi gabarytowej. Z pozostałych, przy mniejszych paczkach, zostały tylko dostawy do punktów i automatów DHL. No i standardowo automaty InPost, One (tfu!) i Orlen.
Zrezygnowanie z usług DPD to nie jest wyjście, tylko to dalsze przyzwalanie im na takie procedery.
Co do prawników to tylko pozew zbiorowy z dziennikarzami najlepiej.
Dodatkowo pisałem odwołanie do Allegro bo jeśli chodzi o DPD to odwołania to rzecz oczywiście naturalna i bez tego nic się nie da zrobić. Nawet jak by mnie zapytali o moje imię to musiałbym pisać odwołanie że podałem prawidłowe.
Allegro mi odpisało tak jak Monika (moderatorka).
Przecież Allegro nic nie może 🙂 płacę setki tysięcy prowizji rocznie, ale jak trzeba oddać 35 zł to nic nie mogą zrobić
Współpraca z takim dostawcą na którego są podobne skargi na co dzień powinna być w trybie nagłym zakończona aby nie niszczyła wizerunku waszej firmy. Pisanie że wam przykro to trochę mało patrząc na skalę tego procederu
Nie rozumiem co znaczy " nie możemy tego podważyć. "?
1. Dałem zdjęcia wymiarów przesyłki.
2. Udowodniłem że wysyłam ten sam produkt tam samo pakowany od kilku lat niezmiennie, zawsze z takimi samymi wymiarami.
3. Sam przewoźnik napisał że było to sprawdzane tylko" automatycznym pomiarem" i jemu również udowodniłem że jego "automatyczny pomiar" się pomylił i robi to bardzo często.
4. Czy jak DPD powie że ja jestem koniem a nie człowiekiem to Allegro również tego nie podważy?
Jako że DPD takie praktyki jako jedyny przewoźnik z jakim współpracuje (a jest ich wielu bo ok 10), stosuje cały czas bez pohamowań - kary tak nieprawdopodobne że ciężko w to uwierzyć (małą paczuszka 250 kg paleta i wiele wiele podobnych).
Mam cały folder takich spraw, ale chyba kasa im się kończy, albo im za mało bo już nie chcą jej oddawać) .
Nawet jeden z prawników Allegro na webinarach mówi co myśli o DPD i ich praktykach, a co na to samo Allegro?
Dlaczego nic z tym nie robicie?
Dlaczego dalej kontynuujecie z nimi współpracę, a nie egzekwujecie od nich kar umownych za robienie z waszych sprzedawców leszczy do zarabiania kasy?
I teraz na konieć.
Jako że jest to wasza wspólna usługa DPD ALLEGRO SMART to dlaczego jeśli widzicie że kara została niesłusznie nałożona to czemu jako Allegro nie oddacie mi tych środków ?
Jako Allegro jesteście tak samo odpowiedzialni za tą usługę jak DPD, ale ślepo wierzyłem że jako firma jesteście od nich dużo wyżej, jeśli chodzi o obsługę klientów.
Rozumiem ,gdybym tego nie udowodnił, ale zrobiłem to na wiele sposobów.
Ja mam to samo z przesyłki 35x35x60 zrobią paczkę ponad 20 kg i dopłata 2,99 . Trzeba doliczyć to sobie w koszty . Firmy tak robią niska cena dla Allegro w umowie ale dojenie dopłatami sprzedających
Proszę o link lub założenie takiej strony.
w DPD pracują taborety i cegłówki. Oni nie czytają naszych pism. Mam również kilka reklamacji zawsze zakończonych negatywnie.
Inni sprzedający na Allegro zgłaszali, że za kopertę bywało naliczenie ponad 900 zł.
To firma krzak, zatrudniająca podwykonawców podwykonawcy i słynąca z doliczeń i rzucania paczkami, niszczenia twardych stalowych przedmiotów. Nawet to potrafią.
Przykro mi że obrażasz taborety i cegłówki 😞 Myślę że nie zagłosują na porównania do DPD.