Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Nie mogę nadać paczki do klienta, po wypełnieniu danych w pierwszej zakładce wyrzuca mi błąd:
"Błąd przetwarzania
Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego"
Kod jest poprawny i przypisany do ulicy z adresu.
Z poziomu "nadaj przesyłkę" nie mogę edytować kodu pocztowego
Proszę o pomoc.
@uvopex podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten problem.
593e3c30-20be-11ee-87bb-7fd2c3418601
@uvopex dziękuję, czy masz możliwość aby poprawić kod punktu odbioru z 48300 na 48-300?
w tym problem że nie 😞
@uvopex błąd leży w kodzie pocztowym odbiorcy, a ten możesz edytować. Zmień go proszę z 48-351 na 48-303, a problem z nadaniem powinien zniknąć 🙂
dziękuje. próbowałam zmienić kod w adresie odbioru. ale zmiana kodu w kodzie zamieszkania nadawcy pomogła. dziękuję