Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jeśli kupujący kupił u mnie dwa razy ten sam przedmiot na ten sam adres, to czy mogę wysłać to w jednej paczce? Chodzi o to, żeby nie nadawać dwóch przesyłek i nie generować dwóch osobnych etykiet. Da się tak zrobić?
@nettletree_pl da się , ale musisz to uzgodnić z odbiorcą
Ale jeśli nie dodam dwóch numerów przesyłek, albo dodam ten sam w obu przypadkach, poleci mi jakość sprzedaży, prawda?
@nettletree_pl dodaj ten sam w obydwóch transakcjach , pamiętaj , nie podejmuj decyzji sam tylko w porozumieniu z klientem bo jak przywali Ci negatywa to jakość Ci poleci na pewno .
A jaki cel tego jest? kupujący może celowo tak kupił, najpierw skontaktuj się z nim.
Jasne, że się skontaktuje. Pytam tylko, jak to rozwiązać od strony technicznej.