anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Etykieta wygenerowana bez Smart mimo że zakup ze Smartem

GermanRc
#9 Pomysłodawca#

Witam, 

Mam problem z jedną etykietą. Wygenerowałem etykietę Inpostu poprzez Allegro. Kupujący dokonał zakupu ze Smart. Etykieta wygenerowała się bez Smart. Jak robiłem to bezpośrednio ze strony Inpost to etykiety zawsze się zgadzały i generowało się w Smart. Ten jeden raz skorzystałem z bezpośredniej strony nadaje z Allegro i oczywiście wygenerowało bez Smart. Anulowałem etykietę i niestety na Inpost zamówienie  już nie pojawiło. Umowa z Inpost podpięta pod allegro. Teraz nie mogę wygenerować dla tego zamówienia żadnej etykiety. 

Numer zamówienia af8fd206-5375-11ec-ba22-ab768d8cc1fd 

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_   proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

GermanRc czy czasem informacja w Twoich ofertach ,,Darmowa dostawa przy zakupie powyżej 250 zł,, nie zadziałała w tym przypadku ??

oznacz moderatorów

GermanRc
#9 Pomysłodawca#

Nie, zakup dosłownie za 41,99 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@GermanRc Skontaktuj się proszę z nami w tej sprawie bezpośrednio przez nasz formularz zgłoszeniowy. Nasz pracownik postara się wyjaśnić tę sytuację. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów