Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam problem z jedną etykietą. Wygenerowałem etykietę Inpostu poprzez Allegro. Kupujący dokonał zakupu ze Smart. Etykieta wygenerowała się bez Smart. Jak robiłem to bezpośrednio ze strony Inpost to etykiety zawsze się zgadzały i generowało się w Smart. Ten jeden raz skorzystałem z bezpośredniej strony nadaje z Allegro i oczywiście wygenerowało bez Smart. Anulowałem etykietę i niestety na Inpost zamówienie już nie pojawiło. Umowa z Inpost podpięta pod allegro. Teraz nie mogę wygenerować dla tego zamówienia żadnej etykiety.
Numer zamówienia af8fd206-5375-11ec-ba22-ab768d8cc1fd
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ proszę o pomoc.
GermanRc czy czasem informacja w Twoich ofertach ,,Darmowa dostawa przy zakupie powyżej 250 zł,, nie zadziałała w tym przypadku ??
Nie, zakup dosłownie za 41,99
@GermanRc Skontaktuj się proszę z nami w tej sprawie bezpośrednio przez nasz formularz zgłoszeniowy. Nasz pracownik postara się wyjaśnić tę sytuację.