Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka ze smartem musiała opłacić koszty zwrotu, napisała w tej sprawie do allegro i uzyskała odpowiedź, że to my mamy ustawione opłaty za zwrot z inpostu, gdzie to mogę sprawdzić? przeglądałam konto i nigdzie nie widzę zakładki z ustawieniami do smarta. Zwróciłam koszt przesyłki dla klientki, ale to powinno iść w smarcie, pierwszy raz mam taką sytuację. Proszę o podpowiedzi, może ktoś z Państwa miał już taką sytuację.
@bodyefektpl Tego się nigdzie nie ustawia. Jeśli zakup spełnił warunki SMART to zwrot jest darmowy.
Jaką dokładnie metodę dostawy wybrała kupująca i jaka była wartość zamówienia?
Zerknij do zakładki zamówienia i sprawdź czy aby na pewno przy metodzie dostawy w tym zamówieniu jest logo SMART.
Macie najwyżej ustawione koszty jeżeli nie wybrała dostawy z e Smartem.
@bodyefektpl ktoś Cię chyba naciągnął na przesyłkę 😄 pewnie klient nieogarnięty zamiast zrobić darmowy zwrot zaznaczył płatny bo jest taka opcja 😄
Daj link do oferty którą kupił i ile sztuk oraz jakiego przewoźnika wybrał ?