Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
InPost import- zdarza się że nie wrzuci losowo jakiegoś zakupu i nie można wygenerować etykiety. Nic nie daje ponowne logowanie i importowanie. Przez ostatnie parę dni już chyba 3 takie przypadki. Czy ktoś ma też czasem taki problem?
RobertPaszek123
@RobertPaszek1234 Podaj proszę numery przykładowych zamówień, których dotyczy ten problem.
Np. zamówienie z dziś : aa7463b6-4cec-11ec-b447-4193e71e412f.
@RobertPaszek1234 Którego konta dotyczy ta sprzedaż? Niestety na tym, z którego piszesz, nie widzę zamówienia.
Konto - Maliakosmetyki.
@RobertPaszek1234 Dziękuję. Skonsultuję tę sytuację i wrócę tutaj z odpowiedzią.
@RobertPaszek1234 W tej transakcji Kupujący wybrał opcję dostawy "Paczkomaty 24/7 InPost", dlatego etykieta nie będzie się automatycznie importować do zakładki "Wyślij przesyłki". Musisz ją samodzielnie wypełnić.
Etykiety możesz importować automatycznie do zakładki "Import Allegro InPost" tylko jeśli kupujący wybierze opcje dostawy "Allegro Paczkomaty 24/7 InPost".
U nas też się pojawia ten problem. Np. 14 zamówień jest normalnie w inpost a wśród tych 14 gdzieś w środku brakuje jednego kupującego. Od mniej więcej tygodnia tak się dzieje.
My rozwiązujemy to tak, że wpisujemy ręcznie w zakładce "wyślij przesyłkę" i generujemy etykietę. Dodam, że w przypadku, gdy nie jest to zamówienie z allegro - od inpostu generuje się informacja, że jest ta przesyłka płatna. Natomiast jeśli kopiuje dane z allegro(czyli zakup który widnieje w zamówieniach) to nie są naliczane żadne dodatkowe opłaty. Tak jakby Inpost miał gdzieś zaciągnięte te dane, ale nie imporcie - tak jak powinno być.