anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak anulować przygotowaną etykietę INPOST?

Teddy61
#7 Wielbiciel#

W trakcie przygotowywania etykiety wybrałem za mały gabaryt (zamiast C wybrałem A). Paczki jeszcze nie nadałem w paczkomacie. Za przesyłkę kupujący nie płacił (zakup powyżej 40 zł). Chcę anulować złą etykietę i wydrukować prawidłowo jeszcze raz. Jak to zrobić?

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

LEW433
#21 Demiurg#

Nie da się anulować już wygenerowanej etykiety, nadaj za swoje. Anulowanie jest tylko możliwe na AL: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=b0880476-9167-4850-bcf8-2885a9fcea6a&subjectId=d87b2ef4-1...

oznacz moderatorów

Teddy61
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź. Swoją drogą, to ewidentne niedopatrzenie w systemie obsługi przesyłek. Przecież zawsze może się zdarzyć pomyłka ze strony nadającego paczkę i powinna być możliwość anulowania etykiety i powtórego wydruku. Tym bardziej w przypadku nie umieszczenia przesyłki w paczkomacie. Czy ktoś kiedykolwiek zgłaszał taki postulat?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Agent051
#16 Inspirator#

@Teddy61 nadaj tak jak jest, Inpost doliczy ci 3,89 dopłaty, zawsze to taniej niż 8,99 za nową etykietę.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Teddy61 jak możesz to zanieś do jakiegoś paczkopunktu bo w paczkomacie nie włożysz. 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Swoją drogą ciekawe co by się stało gdyby zgłosić niewykorzystana etykietę do InPost. Czy by zwrócili przesyłkę z możliwością Smart 🤔

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Była już taka odpowiedź, InPost odesłał do Allegro.

oznacz moderatorów

mudol
#11 Animator#

Da się, wchodzisz w import allegro na inpost, po prawej stronie wybierasz "WYGENEROWANE", zmieniasz w odpowiedniej przesyłce rozmiar i pobierasz ponownie etykietę. Starą zostawiasz, piszesz reklamację do inpostu podając numer i uzasadniając, że pomyliłeś rozmiar. W przypadku smarta chyba nawet nic nie musisz robić, jakbyś zapłacił to oddadzą ci kasę za tą etykietę.

oznacz moderatorów

Agent051
#16 Inspirator#

@mudol z etykietą smart nie da tak się zrobić, to tylko płatne dają taką możliwość

oznacz moderatorów

mudol
#11 Animator#

Rzeczywiście w wygenerowanych są tylko te "nie smart"

oznacz moderatorów

Teddy61
#7 Wielbiciel#

Taką odpowiedź dostałem od obsługi Allegro: "Jeśli korzysta Pan z wersji bez umowy, a więc generuje Pan etykiety na stronie InPost - Manager Paczkomaty - to nie ma możliwości przygotowania nowej. Jeśli na umowie własnej w naszym narzędziu nadawczym to w opcji https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia przy przesyłce jest opcja usunięcia i ponownego nadania przesyłki".  Czyli jest taka możliwość.

oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

To Ci głupot jak zwykle naopowiadali. 2 razy tak anulowałam, zwrot kasy na menedżera w ciągu dnia miałam w około godzinę Skontaktuj się z nami | InPost. A na lokalnym moderatorki anulują.

oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

W menedżerze wchodzisz w wygenerowane i robisz nową etykietę. Potem piszesz tu Skontaktuj się z nami | InPost. Oni anulują starą etykietę. A na lokalnym moderatorki z tego forum anulują jak ładnie poprosisz xD.

oznacz moderatorów

Teddy61
#7 Wielbiciel#

A jeżeli nie jest to Allegro lokalne?

oznacz moderatorów