Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W trakcie przygotowywania etykiety wybrałem za mały gabaryt (zamiast C wybrałem A). Paczki jeszcze nie nadałem w paczkomacie. Za przesyłkę kupujący nie płacił (zakup powyżej 40 zł). Chcę anulować złą etykietę i wydrukować prawidłowo jeszcze raz. Jak to zrobić?
Nie da się anulować już wygenerowanej etykiety, nadaj za swoje. Anulowanie jest tylko możliwe na AL: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=b0880476-9167-4850-bcf8-2885a9fcea6a&subjectId=d87b2ef4-1...
Dziękuję za odpowiedź. Swoją drogą, to ewidentne niedopatrzenie w systemie obsługi przesyłek. Przecież zawsze może się zdarzyć pomyłka ze strony nadającego paczkę i powinna być możliwość anulowania etykiety i powtórego wydruku. Tym bardziej w przypadku nie umieszczenia przesyłki w paczkomacie. Czy ktoś kiedykolwiek zgłaszał taki postulat?
@Teddy61 nadaj tak jak jest, Inpost doliczy ci 3,89 dopłaty, zawsze to taniej niż 8,99 za nową etykietę.
@Teddy61 jak możesz to zanieś do jakiegoś paczkopunktu bo w paczkomacie nie włożysz.
Swoją drogą ciekawe co by się stało gdyby zgłosić niewykorzystana etykietę do InPost. Czy by zwrócili przesyłkę z możliwością Smart 🤔
Była już taka odpowiedź, InPost odesłał do Allegro.
Da się, wchodzisz w import allegro na inpost, po prawej stronie wybierasz "WYGENEROWANE", zmieniasz w odpowiedniej przesyłce rozmiar i pobierasz ponownie etykietę. Starą zostawiasz, piszesz reklamację do inpostu podając numer i uzasadniając, że pomyliłeś rozmiar. W przypadku smarta chyba nawet nic nie musisz robić, jakbyś zapłacił to oddadzą ci kasę za tą etykietę.
@mudol z etykietą smart nie da tak się zrobić, to tylko płatne dają taką możliwość
Rzeczywiście w wygenerowanych są tylko te "nie smart"
Taką odpowiedź dostałem od obsługi Allegro: "Jeśli korzysta Pan z wersji bez umowy, a więc generuje Pan etykiety na stronie InPost - Manager Paczkomaty - to nie ma możliwości przygotowania nowej. Jeśli na umowie własnej w naszym narzędziu nadawczym to w opcji https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia przy przesyłce jest opcja usunięcia i ponownego nadania przesyłki". Czyli jest taka możliwość.
To Ci głupot jak zwykle naopowiadali. 2 razy tak anulowałam, zwrot kasy na menedżera w ciągu dnia miałam w około godzinę Skontaktuj się z nami | InPost. A na lokalnym moderatorki anulują.
W menedżerze wchodzisz w wygenerowane i robisz nową etykietę. Potem piszesz tu Skontaktuj się z nami | InPost. Oni anulują starą etykietę. A na lokalnym moderatorki z tego forum anulują jak ładnie poprosisz xD.
A jeżeli nie jest to Allegro lokalne?