Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, po zaznaczeniu (w oknie nadawania przesyłki) opcji dostawy na sobotę otrzymuję poniższy komunikat:
"Błąd przetwarzania
Usługa dodatkowa jest już zawarta w ramach umowy przewozu Allegro Smart"
Podobnie w przypadku nadawania paczek za pośrednictwem DPD. Jak nadać przesyłkę z dostawą na sobotę i czemu służy w takim razie ten checkbox?
@Ocean_sklep w przypadku przesyłek Smart! usługa dostawy w weekend jest już dodana, więc nie ma potrzeby jej zaznaczać. Formularz jest taki sam dla wszystkich przesyłek, więc jeśli przesyłka nie jest Smart! to wówczas możesz zaznaczyć ten checkbox 🙂
Rozumiem, ale wciąż nie dowiedziałem się jak skorzystać z opcji dostawy na sobotę. Skoro jest już ta usługa dodana do przesyłki Smart to dlaczego dostawy nie odbywają się w sobotę?
@Ocean_sklep podaj proszę przykładowe numery zamówień dla których ta usługa nie została zrealizowana. Dodam, że przewoźnik nie może zagwarantować, że wszystkie przesyłki zostaną dostarczone do klientów w weekend.
@la_nika nie mogę znaleźć starszych przykładów, ale mam bieżące, w których nie mogłem zaznaczyć opcji dostawy na sobotę. Wrócę z odpowiedzią jeśli nie zostaną jutro dostarczone.
1. c80dfed0-da2c-11ed-9c3d-d5be72bd8e1c - bez Smart
Dzień dobry,
zamówienia nie zostały dostarczone na sobotę, w dodatku Klient otworzył dyskusję twierdząc, że na moich aukcjach oferuję dostawę na sobotę. Proszę o pomoc w powyższym temacie
@Ocean_sklep dostawy w soboty oferujemy tylko dla zamówień Smart. Sprawdziłam zamówienie 5b90c6d0-da35-11ed-8835-cb8a518f9d2e i widzę, że przypisana do niego przesyłka została prawidłowo dostarczona w sobotę. 🙂 Nie została założona dyskusja do żadnego z podanych zamówień.
Konsultuję kwestię możliwości zaznaczenia opcji dodatkowej, którą wskazałeś na zrzucie ekranu. Wrócę z odpowiedzią. 🙂
Faktycznie, nie zauważyłem tego. Przepraszam za dodatkowe zamieszanie i dziękuję za informacje