anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak połączyć Allegro Smart z Managerem przesyłek Inpost?

MAMY ROZWIĄZANIE!
matiandmaks
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,
Jak połączyć Allegro Smart z Managerem przesyłek Inpost?
A dokładniej co i gdzie trzeba ustawić po stronie Allegro?
Konto na Manager Paczkomaty jest założone i ustawione.
Wyświetla się komunikat:  "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!"

Proszę o pomoc,
Dziękuję

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
xyz96
#21 Demiurg#

@matiandmaks Instrukcję łączenia masz tu; https://manager.paczkomaty.pl/v1/api/assets/instrukcja-nadawania-przesylek-Allegro-28.08.pdf

Jeżeli mimo połączenia wyświetla Ci się ten komunikat, spróbuj się rozłączyć i ponownie połączyć.

Na stronie Inpost najlepiej kliknąć zakładkę "Allegro" a tam w opcję "ponów połączenie"

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@matiandmaks udało mi się połączyć moje konto Allego z Managerem Przesyłek, w sposób podany w przesłanej przez @xyz96 instrukcji, daj proszę znać czy Tobie się udało? 
Zalogowałam się na swoje konto w Managerze Przesyłek, wybrałam zakładkę Allegro > Import Allegro InPost, wpisałam mój login na Allegro, zostałam przekierowana do mojego konta zalogowałam się, uzyskałam kod i konto zostało połączone. Może miałeś włączone blokowanie wyskakujących okienek (pop-up) i stąd wynikał problem?

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
matiandmaks
#8 Zapaleniec#

Dochodzę do tego momentu:
Zalogowałam się na swoje konto w Managerze Przesyłek, wybrałam zakładkę Allegro > Import Allegro InPost.
Potem wyskakuje komunikat, że albo nie ma tokenu, albo że "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!"

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@matiandmaks   Odblokuj wyskakujące okienka.

_____________
Kama
oznacz moderatorów
matiandmaks
#8 Zapaleniec#

To jest stara instrukcja, która nie jest dostosowana do nowego wyglądu Allegro, opisane tam funkcje są niedostępne.

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@matiandmaks 
W zaistniałej sytuacji sugeruję wyczyszczenie plików cookies, skorzystanie z innej przeglądarki i ponowne zalogowanie się na konto Managera Paczek. Następnie proszę o podjęcie działań zgodnie z instrukcją: https://manager.paczkomaty.pl/v1/api/assets/instrukcja-nadawania-przesylek-Allegro-28.08.pdf

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@matiandmaks, czy po skorzystaniu z zamieszczonych tu rad udało Ci się połączyć moje konto Allegro z Managerem Przesyłek?

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
matiandmaks
#8 Zapaleniec#

Tak, dziękuję. Pomogła zmiana przeglądarki z Safari na Chrome.

oznacz moderatorów