anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wyłączyć Smart

wielkimarketpl
#7 Wielbiciel#

Nie wiem jakim cudem dołaczył mi się smart czyli ktos zamówił coś u mnie i ma darmową wysyłke.

Ja nigdy takiej opcji świadomie u siebie nie dołączałem. Mam wrażenie że jakoś się ta opcja dołączyła kompletnie wbrew mojej woli. Nie rozumiem jak moga się takie rzeczy dziać.

Jak moge to wyłączyć ?

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

kostas11
#21 Demiurg#

@wielkimarketpl bo są spełnione wszystkie warunki, aby zniknęło zmień cenę wysyłki na wyższą 🙂

Ale skoro masz paczkomaty to czemu nie chcesz nadawać w smarcie ? łączysz konto z allegro co pewnie masz i importujesz dane i nadajesz za 0 zł allegro rozlicza się z inpostem 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

wielkimarketpl
#7 Wielbiciel#

chyba nie do końca rozumiem 🙂

Jestem początkujący 🙂

ktos mi odda pieniądze za tą darmową wysyłke ?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Przy Smarcie nie płacisz za wysyłkę - jeszcze 🙂

Ma być dopłata sprzedawcy, chyba 99 groszy lada chwila i już jest dopłata kilka złotych przy kurierze.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Musisz nałapać negatywów, to Smart zniknie 🙂

oznacz moderatorów

wielkimarketpl
#7 Wielbiciel#

Dzieki za odpowiedzi

Nie planuje łapać negatywów  🙂

oznacz moderatorów

wielkimarketpl
#7 Wielbiciel#

Nie planuje mieć żadnego negatywa ale dzięki za odpowiedz 🙂

oznacz moderatorów

wielkimarketpl
#7 Wielbiciel#

a gdy chce mieć kuriera, którego proponuje we własnym zakresie,

 

i nie chce mieć żadnej innej opcji wysyłki, żadnej powiązanej z portalem aukcyjnym to wtedy też mi smart wskoczy bez mojej wiedzy ?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@wielkimarketpl W tym artykule informujemy co zrobić, żeby udostępnić klientom dostawę w ramach Allegro Smart! Jeśli jej nie chcesz u siebie, ustawienia Twojej wysyłki nie mogą być zbieżne z naszymi wytycznymi.