Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak zgłosić zagubienie przesyłki przez InPost jako nadający [jestem stałym uczestnikiem systemu Smart]?
We wtorek wysyłałem 2 zamówione oraz opłacone przesyłki przez InPost. Obie wysyłałem jednocześnie z tego samego paczkomatu [osobno] bo jednak była z systemu Smart, drugą z opłatą kupującego]. Po przeskanowaniu kodów [oczywiście osobno] otworzyły mi się 3 skrzynki, choć powinny dwie, wobec czego tę ostatnią zamknąłem bo do niczego nie była mi potrzebna. Wczoraj InPost zaczął do mnie wydzwaniać czy coś wysyłałem a w systemie wyskoczyła informacja iż jedna przesyłka jest zagubiona i teraz nie wiem, czy mam to zgłosić do Allegro Smart - bo to on niby jest zleceniodawcą i ma umowę z InPostem, czy mam zwrócić kupującemu należność za towar i kto mi zwróci moje straty. [Chodzi o przesyłkę gdzie obie strony są w systemie Smart i zakupu przewyższają kwotę 40 zł]
Możesz zgłosić do Allegro albo pobrać upoważnienie od Allegro składać samemu: