Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Zauważyłem pewna zależność a na przykładzie jednego kupującego potwierdziłem swoje spostrzeżenia. A mianowicie unikanie kosztów wysyłki. Kupujący potrzebuje kupić daną rzecz która kosztuje przykładowo 10zł dobiera do tego przedmioty do 40zł po czym zostawia sobie to co potrzebuje a resztę zwraca darmowym zwrotem smart. Jestem peweny że zrobił to umyślnie ponieważ to już drugie zamówienie tego kupującego i dobiera te same przedmioty. Macie jakieś sposoby żeby kupujący nie obchodzili systemu w ten sposób?
no ale zwrot towaru (nawet bez podania powodu) nie powinien być metodą na oszczędzanie kosztów przesyłki. Ja (sam głównie kupuję) czasami "dobieram do 40" (pewnie nie tylko ja) więc mam nadzieję, że to się jakoś wyrównuje a może nawet sprzedawcy tanich rzeczy korzystający ze smarta wychodzą na plus - ostatnio w ten sposób dokupiłem do "normalnych" zakupów takie genialne coś do otwierania zakleszczonych słoików 🙂
Wczoraj zorientowałem się, że brakuje mi na Allegro opcji "blokowania Sprzedawcy" (człowiek, który dość agresywnie wobec mnie - jakby sobie musiał ulżyć w internecie po frustracjach w życiu) komentował wątek w którym zadałem pytanie - a po kliknięciu w nick okazało się że sprzedaje w kategoriach, w których ja często kupuję).
Mogę sobie oczywiście zapamiętać nick (ale fajna byłaby taka opcja - widoczna tylko dla mnie notatka, że to nie jest Sprzedający u którego chcę kupować). Skoro Allegro nie daje takiej możliwości, to może wewnętrznie w sklepie trzeba wyłapywać nicki takich kupujących i (nie wiem - da się tak?) odwoływać ich oferty i zwracać pieniądze zamiast wysłać cokolwiek? (trochę brzydko pachnie "Drukarzem z Łodzi" ale przynajmniej powód jest zrozumiały).
@KetaBike napisał(a):Pozbyć się smarta nie chce bo jednak większość kupujących z niego korzysta
Chcesz zjeść ciastko i mieć ciastko. To zrozumiałe, ale biznes tak nie działa.
@KetaBike napisał(a):uważam że powinni to jakoś tak rozwiązać że jeżeli kupujący zwraca część towaru i wówczas zamówienie nie przekracza kwoty 40zł to powinno sie odliczyć od zwrotu koszty wysyłki
O jakich kosztach mówisz? Dlaczego kupujący miałby je ponosić?
@Client:108769461 O jakich kosztach mówisz? Dlaczego kupujący miałby je ponosić?
Skoro darmowa dostawa jest przy 40 zł to schodząc z tej kwoty powinien być liczony koszt dostawy 🙂 wystarczy odpowiedni zapis w regulaminie smart !
Dam Ci przykład kup w produkcie 2 produkty a drugi za 50 % ile odda Ci sprzedawca jak odeślesz jeden przy odstąpieniu ???
@kostas11 napisał(a):Skoro darmowa dostawa jest przy 40 zł to schodząc z tej kwoty powinien być liczony koszt dostawy 🙂 wystarczy odpowiedni zapis w regulaminie smart !
Skoro klient skorzystał z darmowej dostawy, to znaczy że spełnił wszystkie warunki swojej umowy z Allegro. To co się stało później z umową pomiędzy nim, a sprzedawcą nie ma dla tamtej umowy znaczenia.
@kostas11 napisał(a):Dam Ci przykład kup w produkcie 2 produkty a drugi za 50 % ile odda Ci sprzedawca jak odeślesz jeden przy odstąpieniu ???
Nie wiem, co ten przykład miałby mieć wspólnego z tematem wątku, ale generalna zasada jest taka, że strony wzajemnie zwracają to, co sobie świadczyły. "Demiurg" powinien to wiedzieć.
@Client:108769461 Nie wiem, co ten przykład miałby mieć wspólnego z tematem wątku, ale generalna zasada jest taka, że strony wzajemnie zwracają to, co sobie świadczyły. "Demiurg" powinien to wiedzieć.
To jak nie wiesz to nie zrozumiesz całej dyskusji 😞
Zapytam ponownie kupujesz produkt za 20 zł jest promocja że drugi jest za 50 % czyli 10 zł, razem płacisz 30 zł, zwracasz jeden ile sprzedawca Ci odda 15 zł czy 10 zł tak samo jest ze smartem tyle że nie ma tego w regulaminie i jest na razie przyzwolenie na takie działanie 🙂
@kostas11 Ta dyskusja dotyczy Allegro Smart!. Twój przykład jest, delikatnie mówiąc, nieadekwatny, a Regulamin Smarta jest jasny: "Allegro zapewnia Nabywcy bezpłatny zwrot Towarów zakupionych w ramach Ofert objętych Usługą (...)". Nie ma tam żadnych dodatkowych warunków do spełnienia ani gwiazdek czy drobnych druczków. Są uwarunkowania techniczne i odwołanie do wyjątków wynikających z obowiązującego prawa.
@kostas11 owszem , ale allegro z pewnością nic nie zrobi , była zmiana warunków smarta i w tym temacie nic się nie zmieniło .
"olej" sprawę, u mnie jest to poniżej progu policzalności
@KetaBike ja nie znam Allegro od strony Sprzedawcy ale temat mnie zainteresował i wyszukiwarka pokazała to
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zgłoś-swój-pomysł/blokada-możliwości-zakupu-u-sprzedającego/idi-p/...
może tu jest jakieś rozwiązanie dla Ciebie