Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił towar z przesyłką SMART, w dniu 11 stycznia br. a 17 stycznia zgłosił zwrot towaru bez podania przyczyny zwrotu, czy po otrzymaniu paczki, powinienem mu zwrócić opłatę za towar + koszty przesyłki czy tylko za sam towar.
pozdrawiam i dziękuję za odpowiedz
@jan_roman Za towar + koszt wysyłki do niego. Jeśli to był Smart, darmowa dostawa, to oddajesz tylko za towar.
@jan_roman oddajesz co wpłacił za towar a jak był smart to masz 0 zł ( czyli za sam towar ), klient odsyła na swój koszt chyba że skorzysta z darmowego zwrotu ale Tobie to bez różnicy 🙂
Ok, dzięki, ja również jestem przekonany , że zwracam tylko za sam towar ale klient pisze, że oczekuje zwrotu za towar + koszty przesyłki jakie on ponosi w związku ze zwrotem, dlatego zwątpiłem czy miałem dobre przekonanie, teraz się utwierdziłem żeby nie zwracać za koszty przesyłki.
Nie ma racji. Przy zwrocie odsyła towar na swój koszt, ale jeśli to Smart, odesłanie ma darmowe.
Klient odsyła towar na swój koszt, jednak Allegro wymaga, aby oddać za towar i koszty wysyłki do klienta. /Jeśli koszt wysyłki był 0 - w ramach SMART - to oddajemy tylko za towar, jeśli jednak klient kupił w ramach SMART, ale watrość poniżej 40 zł i koszty przesyłki wynoszą > 0 np 8,99 INPOST - to należy oddać łącznie = wartość towaru + 8,99/
Osobiście nie podzielam takiego załatwienia sprawy.
Jeżeli klient zgłosił zwrot, w mailu od allegro masz napisane, ile masz zwrócić i czy "koszt dostawy" również.
Screen (do obejrzenia po akceptacji):