Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Mam pytanie dlaczego musiałem ponieść koszt dostawy InPost w przypadku posiadania przeze mnie konto Allegro Smart. Sprzedałem buty za 80 zł (nr aukcji 12777065130), kupujący skorzystał ze Smarta, a ja generując etykietę na stronie InPostu musiałem najpierw ją opłacić kwotą 9,99 zł.
Proszę o wyjaśnienia i pomoc w tej sprawie.
@ketjow_h unikalny adres e-mail przypisany do zamówienia , czy prawidłowo wprowadzony ??
Zerknij w MP czy przy przesyłce przy znaczku paczuszki masz oznaczone 0zł?
W tej transakcji nie było warunków zwrotu. Ta oferta nie mogła być oznaczona jako SMART. Klient zapewne opłacił przesyłkę. Sprawdź to jeszcze raz.
30 października 2022, 07:38:46
Kwota do zapłaty | 80,00 zł |
W tym koszty dostawy | 0,00 zł |
Kwota wpłaty | 80,00 zł |
zakończona |
Na pewno była to oferta Smart?
chyba jednak smart skoro w opcjach dostawy było napisane " Aby mieć darmową dostawę, kup u ketjow_h za co najmniej 40,00 zł"
Ale jak to możliwe, przecież ja nie wprowadzałem czegoś takiego w opcjach dostawy.
@ketjow_h skoro jest to musiałeś wprowadzić
@ketjow_h warunki darmowej dostawy ustawia się tu - https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-dostawy
sprawdź !!
Faktycznie miałem wybraną opcję darmowej dostawy powyżej 40 zł na teranie kraju, ale jak to się stało, nie mam bladego pojęcia. Na pewno nie będę już nic sprzedawał na Allegro, prowizje coraz wyższe, a obsługa formularza sprzedaży dla kogoś kto sprzedaje sporadycznie, jest zbyt skomplikowana i czasochłonna.
Dziękuję za okazaną pomoc i pozdrawiam.
Każdą wystawioną ofertę musisz teraz czytać kilka razy zanim wystawisz i nawet po wystawieniu, można się zdziwić.