Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałam rzeczy ze smartem. Kupujący wybrał przesyłkę inpost i za transport zostało mu doliczone 10.95 zł kosztów a ja wysyłając paczkę przez in post zapłaciłam za nią nie 10.95 tylko ściągnęło mi z konta 19 zł., czyli jestem stratna jak można ubiegać się o zwrot tej różnicy? Mam takich paczek więcej. Czemu tak się dzieje że inpost ściąga że mnie większą kwotę niż zapłacił za nią kupujący przez allegro smart? Czy można i jak ubiegać się o zwrot tej różnicy?
Na pewno ze Smartem, na pewno przez Allegro?
@Client:103020282 Jeśli kupującemu policzyło 10,95 zł za przesyłkę to nie było to zamówienie ze SMART.
Co do samych kosztów wysyłki - najpewniej w cenniku masz ustawione sugerowane ceny dostawy a to, że ich nie zweryfikowałaś przed wystawieniem oferty to już Twoja wina niestety.
Sprzedaż na lokalnie czy zwykłym allegro?
Chodzi o to że kiedy klient kupuje przedmiot, płaci za przesyłkę do paczkomatu InPost 10,95 zł i ta kwota trafia do sprzedającego wraz z kosztem przedmiotu po opłaceniu zamówienia. Po czym w trakcie nadawania przesyłki przez sprzedającego z salda InPost zostaje pobrane 18,99 zł sprzedającemu za paczkę gabarytu B. Więc co się dzieje z tymi 8,04 zł które są różnicą w tej kwocie, czy jest się na tym stratnym czy nie?
@kdrshop Jaka jest dokładna nazwa dostawy? "paczkomat Ipost" czy "allegro paczkomat Inpost"?
W jaki sposób nadajesz przesyłki? Tzn gdzie generujesz etykiety?
Nazwa to Allegro paczkomaty InPost. Etykiety generuję przez Allegro przy nadawaniu przesyłki.
@kdrshop, czyli masz dodaną do Wysyłam z Allegro umowę z przewoźnikiem? Czy masz tam zaznaczone "Używaj oferty dla sprzedawców Allegro"?
Aby to sprawdzić, wejdź w zakładkę Zamówienia w Moim Allegro i kliknij [Ustawienia] nad filtrami zamówień, w prawym górnym rogu strony. Z listy po lewej stronie wybierz Umowy własne - Wysyłam z Allegro.
Przy dodawaniu umowy z InPost powinieneś zaznaczyć okienko Używaj oferty dla sprzedawców Allegro, jeśli chcesz rozliczać się z przewoźnikiem na wynegocjowanych przez nas warunkach w ramach sposobu rozliczeń Allegro Mix.
@Client:103020282 napisz proszę jakiego konta to dotyczy.
Jeśli kupujący zapłacił za dostawę to nie była to wysyłka w ramach Smart!