Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie: jak to jest z wysyłką SMART? Kupujący zamowił produkty o wartości ok. 55zł, więc wysyłka dla niego jest za 0zł (paczkomat inPost) - z mojego konta inPost ściągnięte jest za to 10,95 czyli tak jakbyśmy my płacili za koszt wysyłki (darmową wysyłkę gwarantujemy dopiero powyżej 300zł).
Jakie są w takim razie koszta dla sprzedającego? Sytuacja powtórzyła się przynajmniej kilka-kilkanaście razy.
@RAPAX-sklep w zamówieniu którego numer podałeś są dwie przesyłki, jedna 632700138462840124075248 została tylko przygotowana przez nadawcę, druga 632700138462840135991482 została nadana. Akurat w tym przypadku etykieta w ramach Smart! nie została wykorzystana, dlatego druga była płatna.
Natomiast, sprawdź proszę, czy nadajesz przesyłki na odpowiedniej umowie, tak jak wskazał kostas.
A jak to jest, że tworzą się 2 etykiety i jak poznać, która jest darmowa?
@RAPAX-sklep pierwsza z opcja smart jest darmowa (1 przesyłka) lub po wydruku na dole etykiety masz napisane allegro smart (darmowa) lub samo allegro (płatna) albo musisz zalogować się do menadżera paczek inpost i w zakładce allegro -> przesyłki (kolumna typ paczki)
@RAPAX-sklep pierwsza etykieta jest w ramach Smart!
Jesteś pewien, że na formularzu Wysyłam z Allegro omyłkowo nie wygenerowałeś dwóch przesyłek dla tego zamówienia? Nie zostały wygenerowane razem, ale w odstępstwie 5 minut od siebie.
Jest taka możliwość, ponieważ wyrzuciło mnie z Allegro podczas generowania etykiet i musiałem odświeżyć stronę.. może to był problem
@RAPAX-sklep to pewnie to, ale to tylko jedno zamówienie, a pisałeś, że zdarza się to częściej. Czy sprawdziłeś, czy nadajesz na właściwej umowie, tak jak zasugerował Kostas tutaj?