
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
W uproszczeniu- klient kupił towar za posrednictwem smarta, odebrał go po czy zwrócił bez podawania przyczyny. Na wszelki wypadek zadzwoniliśmy do klienta z pytaniem co się stało, że dokonali zwrotu- klient stwierdził ze specjalnie zamówił aby zobaczyc jak one wygladają w rzeczywistości a ze kolor sie nie psodobał to oddał.
Pytanie odnośnie samego kosztu zwrotu-wiem, że kupujacy który go zwraca w trakcie 14 dni nie ponosi kosztu ale co ze sprzedajacym ???? Prawda jest , że allegro kasuje sprzedawce za powrót oraz nadanie czyli 2x po 8.99 ????
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Pily_katana Nie jest to prawda.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli nadanie jak i powrót dla sprzedającego jest bez opłat ??????
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Pily_katana jeśli zakupił w smarcie to wysyłkę miał za darmo i Ty też ( o ile poprawnie nadałeś ale to klienta nie obchodzi ) jak oddał generując zwrot przez allegro i wydrukował se darmowa etykietę, też za to nie płacisz, czyli oddajesz za sam towar 😄
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Smart - wysyłka za darmo, zwrot za darmo, a takiego głąba wrzucasz na CL.
Bo teoretycznie Ciebie to nic nie kosztuje - nie licząc kosztów obsługi transakcji, kosztów zapakowania, opakowania, zapłaty dla pracownika, kosztów obsługo zwrotu i czasu. Jak to wszystko można wyliczyć na zero - to generalnie wszystko jest OK.