Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kto w rzeczywistości pokrywa koszt przesyłki zwrotnej do sprzedawcy?
Przykład:
Klient posiadający Smart zamawia towar na allegro, od sprzedawcy dostaje inny towar niż zamawiał poprzez pomyłkę sprzedającego, prosta sprawa że kupujący robi zwrot i ma go za darmo, ale kto pokrywa koszt przesyłki zwrotnej? Sprzedawca?
Jak wysłał nie to co powinien to robi się reklamację z tytułu niezgodności z opisem ,a sprzedawca świadomy swojej pomyłki powinien pokryć koszty zwrotu o ile takie były i ewentualnie wysłać na swój koszt to co powinien.
@dawidkurczyk Jak sprzedajacy pomylił to oczywiste że sprzedajacy pokrywa, jak kupujący robi zwrot to zawsze płaci kupujacy a że ze Smartem ma za darmo, to inna sprawa, jeżeli kupujacy składa reklamację to odsyła także na własny koszt a po rozpatrzeniu sprzedajacy zwraca koszt odesłania.
No dobra, w razie reklamacji to sprawa jest jasna. Ale jeśli sprzedający i kupujący dogadają się że kupujący robi darmowy zwrot (nie reklamacje) a sprzedający osobno dośle poprawny towar to wtedy sprzedający ponosi tylko koszt ponownego wysłania poprawnego towaru?
@dawidkurczyk zwrot to odesłanie, odesłać możesz powołując się na odstąpienie jak również na reklamacje 🙂 jak odeślesz sprzedawca dośle Ci na swój koszt prawidłowy produkt 🙂
To niech zrobi zwrot darmowy, kupi od nowa ze Smartem, skoro się dogadaliście i wszystko w ramach ....za darmo.