anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kto pokrywa koszt przesyłki zwrotnej?

dawidkurczyk
#7 Wielbiciel#

Kto w rzeczywistości pokrywa koszt przesyłki zwrotnej do sprzedawcy?

Przykład: 

Klient posiadający Smart zamawia towar na allegro, od sprzedawcy dostaje inny towar niż zamawiał poprzez pomyłkę sprzedającego, prosta sprawa że kupujący robi zwrot i ma go za darmo, ale kto pokrywa koszt przesyłki zwrotnej? Sprzedawca? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Jak wysłał nie to co powinien to robi się reklamację z tytułu niezgodności z opisem ,a sprzedawca świadomy swojej pomyłki powinien pokryć koszty zwrotu o ile takie były i ewentualnie wysłać na swój koszt to co powinien.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@dawidkurczyk Jak sprzedajacy pomylił to oczywiste że sprzedajacy pokrywa, jak kupujący robi zwrot to zawsze płaci kupujacy a że ze Smartem ma za darmo, to inna sprawa, jeżeli kupujacy składa reklamację to odsyła także na własny koszt a po rozpatrzeniu sprzedajacy zwraca koszt odesłania.

oznacz moderatorów

dawidkurczyk
#7 Wielbiciel#

No dobra, w razie reklamacji to sprawa jest jasna. Ale jeśli sprzedający i kupujący dogadają się że kupujący robi darmowy zwrot (nie reklamacje) a sprzedający osobno dośle poprawny towar to wtedy sprzedający ponosi tylko koszt ponownego wysłania poprawnego towaru?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@dawidkurczyk zwrot to odesłanie, odesłać możesz powołując się na odstąpienie jak również na reklamacje 🙂  jak odeślesz sprzedawca dośle Ci na swój koszt prawidłowy produkt 🙂

2332.png

________
Κώστας
oznacz moderatorów

milka1234567890
#17 Koryfeusz#

To niech zrobi zwrot darmowy, kupi od nowa ze Smartem, skoro się dogadaliście i wszystko w ramach ....za darmo.

oznacz moderatorów