Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dokonał zakupu u mnie użytkownik z numerem telefonu zaczynającym się od +4915 (malezja) prawdopodobnie jest to naciąganie na zadzwonienie. Na maila nie odpowiada. Paczki nie mam jak nadać (paczkomaty) bo nie mam polskiego numeru. Jak to ugryźć?
Pozdrawiam
zapłacił?
to masz adres / wyślij co kupił pocztą polską / jaki problem?
problem taki, że wybrał paczkomat a nie pocztę. Pocztą nie wysyłam.
w malezji nie paczkomatów inpostu
Pani chyba nie ma pojęcia o czym pisze. Poczekam az ktoś kompetentny się wypowie.
jest ktoś z malezji?
@tyren czasem klienci mają zagranicze numery a zamawiają dla kogoś w Polsce lub też przebywaja w Polsce.
Kilka razy nam sie już tak zdarzyło. My wówcas wpisujemy polski numer telefonu ( najczęsciej swój) . Należy pamietać że kupujący kod odbioru widza także na allegro oraz otrzymują na maila.
U nas póki co przesyłki z zagranicznymi numerami były bez problemów odbierane we wskazanym paczkomacie.
Możliwe, że masz rację. Wydaje mi się to mało prawdopodobne (malezja!), ale jednak. Teraz wysyłki smart kosztują sprzedjącego, a tu spodziewam się jednak zwrotu. Powinno allegro/inpost interweniować i uniemożliwić w formularzu wpisanie numeru którego sam inpost nie akceptuje.
@_Likos_To nie jest dobre rozwiązanie. Np. w przypadku problemów z odbiorem paczki należy zadzwonić na infolinię z nr. telefonu, na który przesyłka była nadana. Najlepiej będąc przy paczkomacie 😁
@Agent051 tak naprawdę to jest JEDYNE rozwiązanie aby nadać paczkę. System inpostu nie przyjmie błędnego numeru. Nawet jeśli kupujący pisze 0 przed numerem to trzeba taki numer poprawić bo system go nie przyjmuje. Wiec wybór jest taki: albo nadajesz paczkę tak jak możesz (np wpisując swój telefon) albo nie nadajesz jej w ogóle i masz skopane statystyki wysyłki przez najbliższe 30 dni. U nas póki co taki system sie sprawdza i wszystkie paczki tak nadane klienci poodbierali bez problemów.
@_Likos_ no tak, statystyki. Tym to akurat się nie przejmuję i tak mam skopsane non stop. Klienci płacą i nie podają danych do realizacji zamówienia, mam takie co wiszą po kilka tygodni, bo kontaktu z kupującym nie ma.
@tyren Poproszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja.
@tyren Dziękuję, postaram się wyjaśnić tę sytuację i wrócę tutaj z informacjami, gdy tylko dostanę szczegóły.
+49 to Malezja?
Malezja to +60 a +49 przecie to Niemcy...
+4915... wskazuje na początek numer z sieci VIAG INTERKOM, chyba o2 dzisiaj to jest, nie pamiętam...
171 miał D1
172 miał D2
a od 150... szły E1 i E2.
To Niemcy, nie Malezja...
Może i racja, ale ten numer jakis dziwny. Jeśli to kierunkowy to +49 to zostaje 11 pozostałych cyfr, a powinno być kierunkowy + 9 cyfr w numerze...
@tyren: moze nie dywaguj co do prefiksów bo widać, że sobie nie radzisz. Jest podany numer to jest. Po co wnikać i rozkładać na czynniki pierwsze?