anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Manager Paczkomaty - liczy 8,99 za smarty - awaria algorytmu

desingsy
#9 Pomysłodawca#

Witam, nie wiem jak zawołać tutaj ichniejszego przedstawiciela, jednocześnie wiszę na infolinii.

TLDR - poprzez manager paczkomaty zlicza mi dzisiaj koszt wysyłki mniej więcej 2x tyle ile powinien - ewidentnie jakiś błąd. Tzn. bez większego systemu raz paczki w smarcie nie mają kosztu wysyłki, niektóre inne też w smarcie mają 8.99.

 

Takie rzeczy zaczęły się mniej więcej miesiąc temu i wyłapałem to przez przypadek. Po odświeżeniu strony o dziwo algorytm liczył już dobrze. Nagle np. zamiast 90zł za paczki pokazywało się 30zł. Jakoś zawsze na moją niekorzyść.

 

Dzisiaj niestety odświeżenie strony nie pomaga - wciąż liczy źle. Na infolinii każą czyścić ciasteczka przeglądarki...

No ludzi kochani z InPostu - działać, bo nie mogę zamówić kuriera.

Edit: Podaję tutaj dwie transakcje, do których z niewiadomych przyczyn dolicza płatną przesyłkę:

b0e081d1-f20e-11ec-8720-59c645e74c9d
27bcbd29-f20d-11ec-ad0f-ebaad097b39c
 
 

 

 

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

desingsy
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję. W międzyczasie odświeżyłem stronę, przelogowałem się i teraz mi generuje już dobrze. Także wstępnie temat rozwiązany ale tych błędnych naliczeń było dużo i jest to dziwne, że odświeżenie karty zmienia wartość wyliczonej kwoty.

oznacz moderatorów

Secondspro
#9 Pomysłodawca#

A to nie możesz skontaktować się z działem technicznym Inspost, tylko musisz publicznie się żalić na forum Allegro? Allegro w tej kwestii Ci nie pomoże.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@desingsy a próbowałeś odłączyć konto allegro od inpost i je połączyć ponownie? W trybie incognito lub na innej przeglądarce dzieje się tak samo? Czy przypadkiem nie generujesz ponownie etykiety z tego samego zamówienia?

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@desingsy 

W zaistniałej sytuacji proszę o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z podaniem następujących danych:

- Nazwa użytkownika Allegro sprzedającego:
- Nazwa użytkownika Allegro kupującego:
- Adres e-mail sprzedającego (w naszym systemie):
- Numer Aukcji:
- ID płatności:
- Data zakupu i płatności:
- Nowa integracja Allegro (zakładka Allegro) czy stara (zakładka Wyślij paczki): 

Zgłoszenie zostanie wysłane do dalszej weryfikacji do odpowiedniego działu.

oznacz moderatorów