Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, nie wiem jak zawołać tutaj ichniejszego przedstawiciela, jednocześnie wiszę na infolinii.
TLDR - poprzez manager paczkomaty zlicza mi dzisiaj koszt wysyłki mniej więcej 2x tyle ile powinien - ewidentnie jakiś błąd. Tzn. bez większego systemu raz paczki w smarcie nie mają kosztu wysyłki, niektóre inne też w smarcie mają 8.99.
Takie rzeczy zaczęły się mniej więcej miesiąc temu i wyłapałem to przez przypadek. Po odświeżeniu strony o dziwo algorytm liczył już dobrze. Nagle np. zamiast 90zł za paczki pokazywało się 30zł. Jakoś zawsze na moją niekorzyść.
Dzisiaj niestety odświeżenie strony nie pomaga - wciąż liczy źle. Na infolinii każą czyścić ciasteczka przeglądarki...
No ludzi kochani z InPostu - działać, bo nie mogę zamówić kuriera.
Edit: Podaję tutaj dwie transakcje, do których z niewiadomych przyczyn dolicza płatną przesyłkę:
Dziękuję. W międzyczasie odświeżyłem stronę, przelogowałem się i teraz mi generuje już dobrze. Także wstępnie temat rozwiązany ale tych błędnych naliczeń było dużo i jest to dziwne, że odświeżenie karty zmienia wartość wyliczonej kwoty.
A to nie możesz skontaktować się z działem technicznym Inspost, tylko musisz publicznie się żalić na forum Allegro? Allegro w tej kwestii Ci nie pomoże.
@desingsy a próbowałeś odłączyć konto allegro od inpost i je połączyć ponownie? W trybie incognito lub na innej przeglądarce dzieje się tak samo? Czy przypadkiem nie generujesz ponownie etykiety z tego samego zamówienia?
W zaistniałej sytuacji proszę o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z podaniem następujących danych:
- Nazwa użytkownika Allegro sprzedającego:
- Nazwa użytkownika Allegro kupującego:
- Adres e-mail sprzedającego (w naszym systemie):
- Numer Aukcji:
- ID płatności:
- Data zakupu i płatności:
- Nowa integracja Allegro (zakładka Allegro) czy stara (zakładka Wyślij paczki):
Zgłoszenie zostanie wysłane do dalszej weryfikacji do odpowiedniego działu.