Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem ponieważ InPost kasuje mnie za część wysyłek ( a część nie ), pomimo iż moi klienci posiadają wykupioną opcję smart. Prawdopodobnie coś robię źle ale nie wiem co. Jestem starym allegrowiczem ale rozpoczynam przygodę z wysyłkami. Proszę o rady i sugestie.
@nearmint jak nadajesz ? podstawą jest poprawnie wpisany maila allegro tu masz więcej
Zgodnie z nowym modelem rozliczania przesyłek InPost, paczkę Allegro Smart! wyślesz bezpłatnie, jeśli Twój system do zarządzania sprzedażą przekazuje firmie InPost adresy mailowe klientów w prawidłowej formie, na przykład: 8wgqyk6a5+cub31c122@allegromail.pl
Dzień dobry. Bardzo dziękuję za info. Zaraz to sprawdzę.
Ale mam pytanie: mógłbym do Ciebie zadzwonić?
Zapewne to ułatwi mi okiełznanie problemu.
Z góry dzięki.
Pozdrawiam,
Paweł
[edycja]
@nearmint napisz do czego doszedłeś ? bo w ofercie masz tylko smart paczkomaty a kurier inpost już nie i może to jest na rachunku ?
nearmint nie wszysscy klienci mają smart lub nie wszystkie przesyłki są smart. Ja także częśc przesyłek mam za 0 zł a inna częsć jest płatna i dostaje za nie FV z Inpostu. Boć moze to ten problem??
Dziękuję za info.
Moze chodzi Ci o opłaty 0,99 i 1,99 zł? Jeśli tak to wszystko jest OK: