Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Jakiś czas temu zobligowaliście sprzedających do obowiązkowego uzupełnienia sposobów przesyłek o kuriera, który będzie uczestniczył w programie smart. Z naszej strony wybór padł na przewoźnika DPD, z którego usług korzystaliśmy w ramach platformy sendit. Kuriera znamy, współpraca układała się poprawnie. Kiedy przeszliśmy z wysyłkami DPD na platformę Allegro na początku wszystko działało w miarę poprawnie, chociaż system ma swoje wady, choćby:
1. Przy przesyłkach pobraniowych - za każdym razem trzeba wprowadzać nr konta, pytanie dlaczego? Nasza firma ma ten sam nr konta od kilkunastu lat, a wpisywanie 26-ciu cyfer przy każdej przesyłce pochłania sporo czasu w skali dnia.
2. To że trzeba określać wymiary i wagę paczek jest zrozumiałe ale po co za każdym razem trzeba podawać wymiary koperty, czy nie można ograniczyć tego tylko do parametru wagowego?
Ale to nie są główne problemy.
Od pewnego czasu kurier sygnalizował nam, że nie ma zleceń odbioru paczek wygenerowanych poprzez Allegro. Odbierał je na tzw. "gębę" w ramach dotychczasowej współpracy.
Od dwóch dni paczek już nie odbiera!!!!
Zasady zdrowiej konkurencji mówią: jak strona współpracy odmawia lub utrudnia wykonanie zlecenia - poszukujemy konkurencyjnego rozwiązania i rezygnujemy ze współpracy.
W świetle powyższego pytam, czy zrobicie z tym porządek?
Ja jestem między młotem a kowadłem. Z jednym dniem jestem gotów zrezygnować z nadawania przesyłek DPD w ramach Allegro, bo generuje to kłopoty, negatywne opinie kupujących i pochłania czas.
Z drugiej zaś strony jestem przez Allegro zmuszony do ich utrzymania.
Przecież nie będę co tydzień zmieniał 2 tys. ofert boe kurier lekceważy swoją powinność.
Może czas pomyśleć nas rezygnacją z przymusu i pozostawienia decyzji i własnym biznesie dla sprzedającego.
Pozdrawiam
Andrzej
@tanifiat do smarta masz jeszcze pocztę i UPS 🙂
@tanifiat Czy możesz podać mi numery przesyłek, do których (według kuriera) nie zostały wygenerowane zlecenia odbioru?
Podaję nr przesyłki 1000422990219U
Oczywiście mam Pocztę, UPS, GLS, Fedex, Żabkę, Orlen i miliard innych chętnych do wożenia i odbierania paczek, ale nie będę jak pisałem wyżej co tydzień zmieniał sposobów wysyłek w kilku tysiącach ofert. Na to trzeba czasu...
Dodam jeszcze jedną uwagę:
Witam.
Allegro smart, kurier DPD oraz Inpost.
1 pytanie DPD
Nr paczki 1000422990219U
Paczka wygenerowana dnia 14.03.2022
Po dwóch dniach ! wasz serwis wygenerował zlecenie 2022031639330 i dopiero dzisiaj kurier odbierze paczki. To nowy standard na Allegro? Bo do tej pory jak miałem wolny wybór dotyczący przewoźnika, kurier odbierał przesyłki tego samego dnia.
2 pytanie Inpost.
Jak inpost chciał nawiązać z nami współpracę i podpisaliśmy umowę to zapisano w niej, że paczki będą odbierane o godz. 15 każdego dnia
Obecnie kurier przyjeżdża przed trzynastą i żadne prośby i groźby nie skutkują.
Tak się dzieje jak się kogoś zmusza do wybrania tego a nie innego przewoźnika a ten czując się monopolistą dyktuje nam warunki.
Jak się to ma do waszego szumnego programu "punkty za szybką wysyłkę" czy jak to szło?
Pozdrawiam
Andrzej
@tanifiat ale nie będę jak pisałem wyżej co tydzień zmieniał sposobów wysyłek w kilku tysiącach ofert. Na to trzeba czasu...
Przecież jak edytujesz przypisany cennik zmienia się to we wszystkich aukcjach do których masz podpięty 🙂 żaden problem i chwila pracy 🙂
@tanifiat Sprawdziliśmy to i dla tej przesyłki rzeczywiście nie zamówiłeś podjazdu kuriera.
W narzędziu Wysyłam z Allegro nie wybrałeś daty i godziny przekazania przesyłki kurierowi.
Witam.
W dniu dzisiejszym generowałam 6 przesyłek wysyłanych za pośrednictwem DPD.
Problem powtórzył się.
Proces wyglądał następująco:
w zakładce "zamówienia" odznaczyłam wszystkie interesujące mnie zamówienia z wysyłką DPD -> używając przycisku "nadaj wiele" wyświetlającego się na dolnym pasku strony przeszłam do strony wypełniania parametrów poszczególnych paczek -> po uzupełnieniu parametrów wszystkich paczek używając przycisku "utwórz zlecenie" przeszłam do strony "wyboru terminu i miejsca w którym przekaże przesyłki", na której tak jak sugeruje Pani wyżej powinnam mieć możliwość wybrania terminu przekazania paczek. Niestety w moim przypadku w tym miejscu była pusta luka (załączam screen) -> następnie używając przycisku zamawiam przeszłam do strony wydruku etykiet i protokołu nadania.
Rozumiem, że w takim przypadku powinnam teraz wejść w szczegóły zamówienia każdej z tych aukcji i dla każdej z nich zamówić podjazd kuriera ?
Co może być przyczyną tego, że w niektórych przypadkach ta sekcja wyboru terminu przekazania paczek jest niewidoczna a czasami jest widoczna ?
Proszę o podpowiedz i sugestie rozwiązania problemu.
Pozdrawiam
Ewelina
@tanifiat cześć Ewelina!
To problem techniczny po naszej stronie. Dział techniczny już pracuje nad rozwiązaniem, dam znać gdy otrzymam informacje w tej sprawie. Na razie muszę poprosić Cię o zamówienie podjazdu kuriera w szczegółach poszczególnych przesyłek.