Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
Chodzi o sprzedaż w dropshippingu.
Moja klientka dokonała zakupu do paczkomatu w Smart czyli za darmo.
Teraz chce dokonać zwrotu również przez paczkomat.
W treści aukcji z tym towarem wpisany był adres zwrotu jako adres tradycyjny (ulica nr, miejscowość itp), gdyż paczkomatu w okolicy brak.
Co teraz ma zrobić klientka? Zakładam, że jak już wygenerowała zwrot do paczkomatu w Allegro (dostalem maila z allegro o zwrocie) to nie będzie łaskawa wysłać normalnej paczki na adres tradycyjny bo tu będzie musiała ponieść koszt zwrotu.
Mam ją namawiać aby zwróciła towar przesyłką tradycyjną i ewentualnie pokryć koszt tej przesyłki? Wiem, że powinna mieć możliwość zwrotu darmowego bo ma Smarta.
Szukałem aby na przyszłość wyłączyć opcje zwrotu do paczkomatu ale chyba nie ma takiej możliwości w Allegro?
Jak sobie radzą inni sprzedawcy w takim przypadku bo zapewne nie jest to jednostkowy przypadek.
Pozdrawiam
Jacek
@jabbar11 zwrot w ramach smart klient nadaje w paczkomacie a do sprzedawcy przychodzi kurierem na adres zwrotów jaki masz ustawiony 🙂
Nie da się tego wyłączyć 🙂
Dzięki za ekspresowe odpowiedzi 🙂
Skoro tak to działa, to całkiem w porządku.
Czyli paczka i tak dojdzie na adres fizyczny do zwrotów i nie mam się czym martwić jeśli o ten aspekt chodzi.
@jabbar11 nie masz się co martwić, paczka wraca na adres zwrotów i przynosi je kurier inpost u mnie ten sam co zabiera paczki ze sklepu, przynosi zwroty nadane w paczkomatach w ramach smart i te bez smarta też 🙂
@jabbar11 zwrotkę otzymasz na adres , przywiezie kurier, klientka tylko nada w paczkomacie .
Kupujący ma darmowy zwrot z paczkomatem.