Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam pytanie czy system prawidłowo rozliczy zamówienie i nie będzie miała poniższa sytuacja negatywnego wpływu na ocenę jakości sprzedaży. Standardowo mamy jeden ogólny cennik dostawy. Zakup wygenerował multipaczkę w ramach smart złożoną z 3 paczek, ale ponieważ są to lekkie towary zmieści się w dwie. Czy w takim wypadku generując tylko 2 paczki z 3 system rozliczy prawidłowo sprzedaż czy uzna, że jedna paczka nie doszła?
Ktoś z koleżanek/kolegów już ma doświadczenie z podobną sytuacją?
@DrogeriaFuksja Skoro system wygenerował 3 paczki wyślij w trzech.Jeżeli wyślesz w dwóch system będzie widział trzecią jako nienadaną i jakość sprzedaży poleci.Z drugiej strony unikniesz ewentualnego nieporozumienia z kupującym.Jeżeli trafiłby się jakiś nieuczciwy, mógłby Ci zarzucić że jednej przesyłki nie otrzymał, pomimo tego że otrzymałby wszystko w dwóch.
@DrogeriaFuksja no niby nie , ale możesz to zrobić tylko po uzgodnieniu z klientem . Były tu już wątki dot. klient , który upominał się o 3 paczkę , a w takim przypadku jesteś w plecy .....są 3 wyślij w 3 dla własnego bezpieczeństwa .
Wszyscy jakby się umówili, bo właśnie po tygodniu otrzymałem odpowiedź mailową z allegro, a w niej:
"Nie będzie to miało negatywnego wpływu na jakość sprzedaży.
Jeśli zamówienie zmieściło się w dwie przesyłki, to jak najbardziej mogą Państwo wysłać zamówienie w dwóch paczkach.
Jeśli było to zamówienie poza Smart, to powinni Państwo zwrócić kwotę trzeciej etykiety do
Kupującego."
@DrogeriaFuksja wasze pytanie jest ciekawe. Nie wiem czy o to samo chodzi ale ja mam też raczej jeden cennik sprzedaży (mało sprzedaje to nie potrzeba mi rozbudowanych cenników) gdzie nie ma w nim ustawienia kosztu dla wielu sztuk. Jedno zamówienie, jedna paczka.
Tak sie złożyło, że miałem jakiś czas temu do sprzedania pamięc ram DDR3, 4 takie same kości sprzedawane na jednej aukcji w dwóch kompletach. Trafił się miesiąc temu klient i wziął oba komplety. W zamówieniu wyglądało to tak:
Oczywiście nadałem w jednej paczce. Później w statystykach jakości sprzedaży/zestawieniu miałem obcięte punkty za niedodanie numeru przesyłki w terminie ale za to wysyłka w terminie już byłą w terminie, więc nie rozumiałem jak to jest możliwe.
Coś im się chyba pomerdało (czy może czegoś nie dopełniłem, cieżkie te Allegro w obecnych czasach) bo dwa tyg. temu wysyłałem zakupiony procesor przez klienta. Numer przesyłki i paczka nadana zgodnie z deklaracją a w zestawieniu znowu ucięte punkty, tym razem ani list ani przesyłka niby nie wyszły w zadeklarowanym terminie i mam uciętych "do wuja" pkt w jakości sprzedaży 😖
Dokładnie moja sytuacja jest identyczna z wysyłką, zobaczymy jak ocenią tą wysyłkę.
Ja właśnie zastanawiam się nad wyrzuceniem allegro one z opcji wysyłki, niestety paczki odbierane są po 2-3 dniach z punktów nadawczych i wszystkie generują ujemne punkty ponieważ czas liczy się od zeskanowania przez kuriera. Jak na własną formę doręczenia allegro nie dba o nią.
Godzina graniczna 11, paczka nadana dzień wcześniej ok 20. Kurier odbiera ją za 3 dni z punktu nadawczego w Lewiatanie. Tłumaczenie allegro kurier nie miał tam akurat trasy i przepraszają. Dodam, że nadaję w 250tys. mieście to tłumaczenie brzmi jak kpina. Żadna paczka mimo różnych punktów nadawczych nie została odebrana w zadeklarowanym terminie.
Hitem jest też paczka która została nadana w punkcie z którego miała być odebrana. To chyba jedyna odebrana przez kuriera w terminie ale uwaga szła do tego samego punktu 2 dni.