Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Gdy w Menadżerze paczek InPost importuje zamówienia z Allegro, na dole naliczają mi się koszty przesyłek, mimo że wszystkie produkty miały oznaczenia Smart i zostały zakupione przez osoby z aktywnym Smartem.
W Zamówieniach na Allegro widnieje koszt przesyłki "0 zł", a w Menadżerze są doliczane. O co może chodzić?
@LostInTimeSklep Cześć. 🙂 Być może niepoprawnie nadajesz paczkę, np. nie przekazujesz indywidualnego adresu mejlowego kupującego w domenie allegromail.pl
?
Tutaj znajdziesz więcej informacji: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/jak-poprawnie-nadawac-przesy...
Hmm, a coś się zmieniło w tej kwestii?
Bo jeszcze w czwartek wszystko grało (sprzedaję już 2-3 lata na Allegro), a dzisiaj zauważyłem to błędne naliczanie.
@LostInTimeSklep Nie, nic się nie zmieniło. A napisz proszę, jakich konkretnie dotyczy to zamówień? Będę wdzięczna za numery
Proszę:
0dceb272-49cc-11ee-b1fc-8d501ab0fe91
64fe7b00-4a37-11ee-887a-231095cc9684
bb63bb70-4890-11ee-8241-c1f9a2c2127c
a37b3b40-49b3-11ee-a718-7d7a7a84f06d
a5cdad80-4844-11ee-abad-8d464aa2c811
@LostInTimeSklep Dzięki, sprawdzimy to i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
Ok, z góry dzięki. Zeszły kolejne zamówienia i przy ich zaznaczaniu koszt już nie jest naliczany. Ale przy tych 5 powyższych Menadżer dalej nalicza opłaty.
@LostInTimeSklep Przepraszam, że tyle to trwało, ale wyjaśnialiśmy to z InPost i jest to błąd po ich stronie. W tej sytuacji zgłoś się do nas mejlowo (https://allegro.pl/pomoc/kontakt), podaj numery zamówień i zgłoś konieczność zwrotu poniesionych opłat (jako zwrot za niewykorzystaną etykietę).
@LostInTimeSklep a nie generujesz przypadkiem dwa razy listu do tego samego zamówienia?
Nie, to są nowe zamówienia.