anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Naliczanie opłat za wysyłkę InPost mimo Smarta

LostInTimeSklep
#7 Wielbiciel#

Cześć,

Gdy w Menadżerze paczek InPost importuje zamówienia z Allegro, na dole naliczają mi się koszty przesyłek, mimo że wszystkie produkty miały oznaczenia Smart i zostały zakupione przez osoby z aktywnym Smartem.

W Zamówieniach na Allegro widnieje koszt przesyłki "0 zł", a w Menadżerze są doliczane. O co może chodzić?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@LostInTimeSklep Cześć. 🙂 Być może niepoprawnie nadajesz paczkę, np. nie przekazujesz indywidualnego adresu mejlowego kupującego w domenie allegromail.pl  ? 

Tutaj znajdziesz więcej informacji: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/jak-poprawnie-nadawac-przesy... 

oznacz moderatorów

LostInTimeSklep
#7 Wielbiciel#

Hmm, a coś się zmieniło w tej kwestii?

Bo jeszcze w czwartek wszystko grało (sprzedaję już 2-3 lata na Allegro), a dzisiaj zauważyłem to błędne naliczanie.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@LostInTimeSklep Nie, nic się nie zmieniło. A napisz proszę, jakich konkretnie dotyczy to zamówień? Będę wdzięczna za numery 

oznacz moderatorów

LostInTimeSklep
#7 Wielbiciel#

Proszę:
0dceb272-49cc-11ee-b1fc-8d501ab0fe91
64fe7b00-4a37-11ee-887a-231095cc9684
bb63bb70-4890-11ee-8241-c1f9a2c2127c
a37b3b40-49b3-11ee-a718-7d7a7a84f06d
a5cdad80-4844-11ee-abad-8d464aa2c811

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@LostInTimeSklep Dzięki, sprawdzimy to i wrócę do Ciebie z odpowiedzią 

oznacz moderatorów

LostInTimeSklep
#7 Wielbiciel#

Ok, z góry dzięki. Zeszły kolejne zamówienia i przy ich zaznaczaniu koszt już nie jest naliczany. Ale przy tych 5 powyższych Menadżer dalej nalicza opłaty. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@LostInTimeSklep Przepraszam, że tyle to trwało, ale wyjaśnialiśmy to z InPost i jest to błąd po ich stronie. W tej sytuacji zgłoś się do nas mejlowo (https://allegro.pl/pomoc/kontakt), podaj numery zamówień i zgłoś konieczność zwrotu poniesionych opłat (jako zwrot za niewykorzystaną etykietę). 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@LostInTimeSklep a nie generujesz przypadkiem dwa razy listu do tego samego zamówienia?

oznacz moderatorów

LostInTimeSklep
#7 Wielbiciel#

Nie, to są nowe zamówienia.

oznacz moderatorów