Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy nadawaniu przesyłki pojawia się komunikat "
Błąd przetwarzania
Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego"
POMOCY!
@inoxcompany Jeżeli przewoźnik nie obsługuje danego kodu pocztowego, niestety nie jesteśmy w stanie pomóc. Skontaktuj się z kupującym w celu ustalenia innej formy dostarczenia towaru.
Witam. Przewoźnik obsługuje ten kod pocztowy. A więc wina błędu leży po stronie allegro.
Wcześniej miałem zamówienie od innego klienta i była identyczna sytuacji - wówczas klient anulował zamówienie więc nie było tematu. Teraz sytuacja się powtarza.
Czyli po wprowadzeniu przesyłek allegro dpd smart jeszcze ani jednej nie wysłałem bo w 2 zakupach wypada ten sam problem.
Może ja czegoś nie zaznaczyłem w opcjach konta.
Wybrałem metody dostawy i wskoczył smary, jednak na 2 zamówienia allegro dpd smart nie mogę wysłać ani jednego.
Czy oprócz zaznaczenia metod dostawy wymaganych do otrzymania opcji smart należy coś jeszcze zrobić w ustawieniach konta żeby móc nadawać przesyłki narzędziem wysyłam z allego ???
@inoxcompany Podaj mi numer zamówienia, o które chodzi.
e92336a0-5b4a-11ed-ab7d-a7a418932807
@inoxcompany Udało nam się ustalić, że przyczyną problemu jest błąd w Twoim kodzie pocztowym, wpisanym w książce adresowej - tutaj. Właściwy kod: 31-932. Po zmianie problem powinien ustąpić.
Trafiony zatopiony 🙂 Dziękuję za pomoc. zmieniłem kod na poprawny i przesyłka ruszyła.