Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@hopsia13 Cześć, czy masz prawidłowe połączone konto Managera z Allegro? Jeśli tak, to spróbuj rozłączyć konta, a następnie je ponownie połączyć: https://manager.paczkomaty.pl/v1/api/assets/instrukcja-nadawania-przesylek-Allegro-28.08.pdf
Dzisiaj już importowałem jedna przesyłkę ale paczkomat inpost i było ok a Kurier inpost nie chce sie importować nawet po ponownym połączeniu kont.
@hopsia13 Zgodnie z tą informacją od InPost import danych z Allegro może trwać nawet do 8 godzin: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/brak-importu-przesy%C5%82ek-do-menadzera-i...
Jeśli po upływie tego czasu problem wciąż będzie występował, to napisz na pomoc@inpost.pl
To jest informacja z przed roku gdzie zostało to naprawione.
Ok już sobie poradziłem.